Candidatul Ideal
Profilul tău:
- Ești absolvent de studii superioare tehnice;
- Ai experiență în domeniu 2-5 ani pe o poziție similară;
- Ai curs inspector SSM nivel superior (180 ore);
- Ai curs de cadru tehnic PSI;
- Deții cunoștințe privind legile și normativele din domeniile SSM, PSI / SU;
- Cunoști în linii mari legislația muncii din România;
- Ai bune cunoștințe dе operare PC (în special, pachetul MS Office- Word, Excel);
- Ai atitudine proactivă în abordarea problemelor;
- Ai capacitatea de a lucra în echipă;
- Cunoști limba engleză la un nivel mediu;
- Ai disponibilitate pentru anumite deplasări în țară pe baza unui calendar.
Mediul de lucru și beneficiile oferite de companie
O cultură organizațională bazată pe încredere, transparență, comunicare, valori comune. Un loc de muncă în care ești încurajat să descoperi, să înveți, să dezvolți competențe și să îți demonstrezi talentul. Oferim un pachet salarial competitiv, cu beneficii atractive și un mediu de lucru flexibil, care îți va permite să îți atingi obiectivele profesionale și personale:
- Abonament medical;
- Tichete de masă;
- Prime în bani cu diverse ocazii (Crăciun/ Paște, 8 Martie);
- Ajutoare financiare pentru evenimente familiale;
- Zile libere pentru evenimente familiale;
- Concediu de odihnă între 21- 25 zile în funcție de vechimea în companie;
- Prima de vacanță;
- Alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei;
- Programe de dezvoltare interne sau externe; platforma de e-learning internă;
- Flexibilitatea programului de lucru (acolo unde specificul activității permite).
Descrierea jobului
- Organizezi, coordonezi și monitorizezi activitățile de prevenire și protecție si instruiești personalul organizației în ceea ce privește securitatea și sănătatea în muncă;
- Întocmesti necesarul de documentație cu caracter tehnic de informare și instruire a angajaților în domeniul SSM; elaborezi, implementezi, monitorizezi și updatezi Planul de prevenire și protecție al organizației, procedurile, politicile și instrucțiunile din sfera SSM/ PSI/ SU;
- Identifici riscurile de Securitate și sănătate în muncă și situații de urgență la locul de muncă, din zona de competență și urmărești respectarea măsurilor ce se impun pentru prevenirea accidentelor de muncă și îmbolnăvirilor profesionale;
- Elaborezi instrucțiuni proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților;
- Centralizezi/actualizezi lista cu evidența controalelor din partea autorităților (ITM /ISU) și urmărești realizarea măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, cu prilejul vizitelor de control;
- Elaborezi tematica pentru toate fazele de instruire și livrezi instruirile specifice pentru angajații și colaboratorii companiei, la sediu;
- Ții legătura cu furnizorii din serviciul extern pentru activitățile menționate în contract, monitorizezi calitatea și cantitatea serviciilor livrate, propui îmbunătățiri ale rețelei de furnizori;
- Facilitezi și organizezi întâlnirile CSSM și raportezi conform legii activitatea acestuia către autorități; asiguri întocmirea documentației și a cercetării evenimentelor conform legii;
- Asiguri suport celorlalți lucrători desemnați și conducătorilor locurilor de muncă din rețeaua internă în exercitarea responsabilităților din sfera SSM si PSI;
- Asiguri întocmirea planului de acțiune în caz de pericol grav și iminent, conform prevederilor, și te asigurari ca toți lucrătorii să fie instruiți pentru aplicarea lui; asiguri evidența zonelor cu risc ridicat și specific prevăzute în legislație;
- Vei ține evidența posturilor care necesită examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor și/sau control psihologic periodic;
- Identifici echipamentele de protecție necesare pentru posturile de lucru și asiguri necesarul de echipament individual de protecție și predarea acestuia catre lucrători;
- Urmărești actualizarea planului de avertizare, a planului de protecție și prevenire si a planului de evacuare;
- Vei colabora cu serviciul extern de prevenire și protecție, medicul de medicina muncii în vederea coordonarii măsurilor de prevenire și protecție.Hai sa faci parte din ceva aparte!
Descrierea companiei
Synevo este principalul furnizor de soluții de diagnostic de laborator din România, oferind peste 2000 de tipuri de analize uzuale și avansate, de la teste de prevenție și diagnostic primar, până la teste de monitorizare a diverselor terapii.
Synevo este principalul furnizor de soluții de diagnostic de laborator din România, oferind peste 2.000 de tipuri de analize, de la teste uzuale și avansate, care acoperă întregul spectru, de la prevenție și diagnostic primar până la monitorizarea diverselor terapii și tratamente. La finalul anului 2024 rețeaua națională Synevo România număra 22 de laboratoare, inclusiv două laboratoare de analize veterinare și 190 de centre de recoltare, amplasate strategic și convenabil în 82 de localități. Peste 1.500 de angajați sunt dedicați să deservească mai mult de 2,1 milioane de clienți, efectuând anual peste 19,3 milioane de teste.
Cu 30 de ani de experiență pe piață, Synevo România furnizează informații esențiale care sprijină medicii, unitățile medicale, companiile farmaceutice, cercetătorii și pacienții în luarea unor decizii informate și accelerează inovația prin accesul la platforme digitale ce oferă o experiență personalizată clienților.
Pentru mai multe detalii, vizitați www.synevo.ro
Synevo România face parte din Medicover, unul dintre liderii internaționali din domeniul serviciilor medicale și de diagnostic, companie fondată în 1995 și listată la Bursa Nasdaq Stockholm. www.medicover.com