Responsabil logistica

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

- Studii: medii sau superioare tehnice/ economice;
- Cursuri/atestari specifice postului: Contabilitate primara/ Gestiune;
- Experienta profesionala: minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara;
- Cunostinte operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet, sisteme E.R.P.);
- Cunoştinţe in domeniul logistic constituie avantaj;
- Limba engleza - nivel mediu;
- Cunostinte contabilitate primara;
- Abilitate de invatare rapida;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Capacitate de planificare si organizare;
- Atentie la detalii;
- Preocupare pentru calitate, flexibilitate;
- Capacitate de adaptare rapida si capacitate decizionala.

Descrierea jobului

- Administreaza si raspunde de pastrarea bunurilor de natura mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar ;
- Participa la organizarea, planificarea, coordonarea si monitorizarea activitatilor de inventariere a patrimoniului;
- Realizeaza rapoarte cu privire la situatia patrimoniului;
- Raspunde de folosirea corecta a echipamentelor (IT, telefonie mobila, fax, copiator, a materialelor de birotica) si a mijloacelor fixe date in folosinta pentru indeplinirea atributiunilor de serviciu;
- Dezvolta cultura calitatii proceselor si excelentei operationale;
- Are in supervizare activitatile administrative (auto/sediu/patrimoniu);
- Avizeaza cererile de achizitie IT si telefonie in Confluence;
- Monitorizarea activitatilor din cadrul depozitelor din santiere;
- Tine evidenta/ verificarea documentelor insotitoare ale marfurilor ce intra sau ies din gestiuni;
- Coordoneaza activitatile la nivel de transfer ale aparaturilor sau uneltelor din gestiune intre santiere;
- Planifica si controleaza activitatile legate de transport si optimizeaza costurile legate de acesta;
- Verifica repartizarea corecta a costurilor pe proiectele aferente facturilor;
- Participa la realizarea inventarului anual al documentelor nesecrete;
- Gestioneaza spatiile inchiriate si utilizate de societate (plata chiriei, a facturilor la utilitati).

Descrierea companiei

UTI Construction & Facility Management este o companie specializată în soluții de construcții și servicii profesionale de facility management. Furnizăm servicii administrative și tehnice complete pentru orice tip de construcție (spații comerciale, rezidențiale, bancare, publice, industriale, logistice, clădiri de birouri).

Avem o vastă experiență în domeniul construcțiilor și instalațiilor, oferind servicii specializate pentru fiecare ramură a ingineriei din acest sector, pentru realizarea unor obiective de infrastructura civilă sau critică cu aplicații în domenii precum:

Transporturi (aeroporturi, porturi, metrou) Industrie (stații de epurare, facilități de producție, spații logistice, utilități publice) Infrastructură publică (spitale, arene sportive, stadioane, săli polivalente, clădiri administrative, obiective de patrimoniu, iluminat public inteligent) Spații comerciale și de afaceri (mall-uri, clădiri de birouri, etc)
Publicat 5 mai 2022 Expiră 4 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.