Publicat 13 Mai 2019 | Reactualizat 10 Iun 2019 | Expiră 13 Iun 2019

Responsabil client Polonia

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Compania NISSA isi extinde activitatea pe piata de retail din Polonia prin deschiderea a doua magazine in Varsovia. De peste 1 an in Varsovia functioneaza un magazin NISSA dar in viitorul apropiat, cresterea volumului de activitate si modificarea gradului de complexitate a sarcinilor determina necesitatea infiintarii postului de:
Responsabil magazine Polonia

  • Experienta similara de minim 3 ani
  • Studii superioare finalizate
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel) - minim nivel mediu
  • Excelente abilitati de comunicare
  • Limba Engleza - minim nivel mediu
  • Limba Poloneza - nivel avansat OBLIGATORIU
  • Disponibilitate ridicata pentru deplasari in afara tarii

Descrierea jobului

  • Contact permanent cu magazinele din Polonia (3 magazine), coordonare si suport necesar
  • Analiza si procesarea necesarului de aprovizionare
  • Intocmirea documentelor de transport
  • Furnizarea documentelor solicitate de departamentul de contabilitate
  • Analiza raport vanzari si, in colaborare cu managerii Client Polonia, propunerea promotiilor si actiunilor de crestere a vanzarilor
  • Administrarea sistemelor soft retail, soft online
  • Verificarea si optimizarea fluxului documentelor (facturi, vanzari etc) zilnic, saptamanal, lunar
  • Raspunde de target si de buget
  • Urmareste aspectele de ordin administrativ in masura in care se implementeaza si intervine pentru respectarea deadline-ului de implementare si gaseste solutii la problemele aparute, impreuna cu toate departamentele de suport din Romania
  • Mentine relatia cu furnizorii; colaborare, negociere si contact cu furnizori de servicii diverse necesare in activitatea magazinelor (de exemplu: UPS, banca, firma de contabilitate si raspunde la solicitari impreuna cu managerul Clientului)
  • Urmarirea si intocmirea necesarului de consumabile
  • Suport reclamatii clienti finali, feedback si plan de masuri.

Descrierea companiei

Descrierea companiei: NISSA a luat nastere avand la baza 6 valori puternice, valori ce vor continua sa existe pe tot parcursul dezvoltarii brandului si anume: eleganta, feminitate, calitate, dedicare, pasiune si creativitate.

Colectiile NISSA reprezinta mai mult decat articole vestimentare atent realizate, ele prezinta povestile celor care au contribuit la realizarea lor, a celor care le promoveaza precum si a celor care le poarta. Tinutele se remarca prin tesaturi fine, croieli atent executate, detalii manuale laborios realizate si se adreseaza tuturor femeilor, indiferent de varsta si persoanlitate, promovand imaginea unei femei moderne, active, independente si sofisticate. NISSA se defineste prin feminitate si eleganta. NISSA incurajeaza creativitatea si inovatia, isi respecta clientii si angajatii.

Echipa NISSA este formata din persoane creative, proactive, dedicate muncii lor, pasionate de fashion, care isi asuma responsabilitatea pentru deciziile luate si care se implica in dezvoltarea brand-ului.

Expirat
Responsabil client Polonia  -  NISSA