Candidatul Ideal
Cerinte :
· Absolvent studii superioare;
· Experienta intr-o functie similara in cadrul unei companii de productie;
· Experienta in domeniu Automotive reprezinta un avantaj;
· Cunoasterea metodelor de masurare si verificare;
· Cunoasterea tehnicilor statistice;
· Operare PC (MsOffice);
· Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
· Foarte bune cunostinte de interpretare desen tehnic;
· Abilitati foarte bune de comunicare;
· Capacitatea de a rezolva probleme si de a implementa solutii alternative;
· Abordare orientata spre rezultate;
· Abilitatea de a prioritiza activitatile in functie de nevoile companiei;
· Abilitati de lucru in echipa si coordonare a activitatilor;
· Detine cunostinte privind IATF, ISO, ISO 14001
· Detine diplome de auditor (intern sau extern) pentru standarde ISO și/sau IATF (ex: ISO 9001, ISO14001, IATF 16949);
· Cunostinte solide privind metodologiile de analiza si solutionare a reclamatiilor de la clienti: Ishikawa, 8D, 5 Why;
· Abilitatea de a se adapta rapid la situații, probleme si sarcini în schimbare;
· Promovarea spiritului de initiativa, dialogului, cooperarii, diversitatii;
· Imbunatatirea continua a propriei activitati;
· Absolvent studii superioare;
· Experienta intr-o functie similara in cadrul unei companii de productie;
· Experienta in domeniu Automotive reprezinta un avantaj;
· Cunoasterea metodelor de masurare si verificare;
· Cunoasterea tehnicilor statistice;
· Operare PC (MsOffice);
· Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
· Foarte bune cunostinte de interpretare desen tehnic;
· Abilitati foarte bune de comunicare;
· Capacitatea de a rezolva probleme si de a implementa solutii alternative;
· Abordare orientata spre rezultate;
· Abilitatea de a prioritiza activitatile in functie de nevoile companiei;
· Abilitati de lucru in echipa si coordonare a activitatilor;
· Detine cunostinte privind IATF, ISO, ISO 14001
· Detine diplome de auditor (intern sau extern) pentru standarde ISO și/sau IATF (ex: ISO 9001, ISO14001, IATF 16949);
· Cunostinte solide privind metodologiile de analiza si solutionare a reclamatiilor de la clienti: Ishikawa, 8D, 5 Why;
· Abilitatea de a se adapta rapid la situații, probleme si sarcini în schimbare;
· Promovarea spiritului de initiativa, dialogului, cooperarii, diversitatii;
· Imbunatatirea continua a propriei activitati;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
· Titularul postului va desfasura activitati pentru asigurarea calitatii produselor si proceselor de productie in conformitate cu cerintele clientului si ale documentelor Sistemului de Management al Calitatii;
· Analistul calitate reprezinta principala persoana de contact din cadrul Departamentului Calitate pentru clientii din portofoliul alocat;
· Gestioneaza reclamatiile interne, ale clientilor si livreaza rapoartele de analiza 8D in timp util;
· Participa la sedintele de proiect si colaboreaza cu toti membrii in vederea atingerii obiectivelor;
· Asigura instruirea personalului in ceea ce priveste cerintele de calitate;
· Desfasoara activitati de imbunatatire a procesului de lucru, a calitatii produsului si a procesului 5S;
· Elaboreaza si actualizeaza documentele sistemului de management integrat astfel incat sa fie in acord cu cerintelele legale, reglementarile aplicabile si obiectivele strategice ale companiei;
· Realizeaza activitati necesare privind mentinerea certificarilor IATF, ISO, ISO 14001;
· Realizeaza si coordoneaza activitatea de AUDIT intern si extern astfel incat sa mentina si sa imbunatateasca SMI;
· Realizeaza auditul de produs si post de lucru;
· Asigura conformitatea produselor cu cerintele clientului si cu standardele de calitate aplicabile;
· Analizeaza, ia masuri operative si mentine evidenta reclamatiilor;
· Defineste si implementeaza respectarea masurilor de asigurare a calitatii si al sistemului de management al calitatii;
· Participa la auditurile interne, precum si la auditurile de client conform cerintelor IATF, ISO, ISO 14001;
· Raspunde de supravegherea si aplicarea continua a masurilor corective din productie;
· Implementeaza masurile pentru asigurarea capabilitatilor proceselor;
· Elaboreaza documentele specifice, norme interne, specificatii de produs, proceduri interne de lucru;
· Constata si intocmeste rapoarte de neconformitate pentru produsele aflate pe fluxul de fabricatie, dar si pentru produsele finite, returnate de catre clienti;
· Urmareste respectarea parametrilor de calitate pe fluxul de fabricatie;
Salariu confidențial, Asigurare medicala, Tichete de masa, Prima de sarbatori (Paste, Craciun)
Locatie: Autostrada Bucuresti Pitesti DN65B, Pitești, Județul Argeș, România
· Titularul postului va desfasura activitati pentru asigurarea calitatii produselor si proceselor de productie in conformitate cu cerintele clientului si ale documentelor Sistemului de Management al Calitatii;
· Analistul calitate reprezinta principala persoana de contact din cadrul Departamentului Calitate pentru clientii din portofoliul alocat;
· Gestioneaza reclamatiile interne, ale clientilor si livreaza rapoartele de analiza 8D in timp util;
· Participa la sedintele de proiect si colaboreaza cu toti membrii in vederea atingerii obiectivelor;
· Asigura instruirea personalului in ceea ce priveste cerintele de calitate;
· Desfasoara activitati de imbunatatire a procesului de lucru, a calitatii produsului si a procesului 5S;
· Elaboreaza si actualizeaza documentele sistemului de management integrat astfel incat sa fie in acord cu cerintelele legale, reglementarile aplicabile si obiectivele strategice ale companiei;
· Realizeaza activitati necesare privind mentinerea certificarilor IATF, ISO, ISO 14001;
· Realizeaza si coordoneaza activitatea de AUDIT intern si extern astfel incat sa mentina si sa imbunatateasca SMI;
· Realizeaza auditul de produs si post de lucru;
· Asigura conformitatea produselor cu cerintele clientului si cu standardele de calitate aplicabile;
· Analizeaza, ia masuri operative si mentine evidenta reclamatiilor;
· Defineste si implementeaza respectarea masurilor de asigurare a calitatii si al sistemului de management al calitatii;
· Participa la auditurile interne, precum si la auditurile de client conform cerintelor IATF, ISO, ISO 14001;
· Raspunde de supravegherea si aplicarea continua a masurilor corective din productie;
· Implementeaza masurile pentru asigurarea capabilitatilor proceselor;
· Elaboreaza documentele specifice, norme interne, specificatii de produs, proceduri interne de lucru;
· Constata si intocmeste rapoarte de neconformitate pentru produsele aflate pe fluxul de fabricatie, dar si pentru produsele finite, returnate de catre clienti;
· Urmareste respectarea parametrilor de calitate pe fluxul de fabricatie;
Salariu confidențial, Asigurare medicala, Tichete de masa, Prima de sarbatori (Paste, Craciun)
Locatie: Autostrada Bucuresti Pitesti DN65B, Pitești, Județul Argeș, România
Descrierea companiei
2D Barcode Solutions este companie privata, infiintata in anul 2007, specializata in stantari si solutii de trasabilitate pentru industriile Automotive, Electronica si Electrocasnica. Producem la cele mai inalte standarde toata gama de folii izolatoare, etichete industriale – gama diversificata de materiale de la cele mai simple (hartie) pana la etichete speciale (sigilii, de securitate – ascunse; elemente care-si schimba culoarea; rezistente la temperaturi inalte/scazute, etc), foams (cauciuc,silicon, burete).