Responsabil aprovizionare-gestiune

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Persoana potrivita trebuie:
- sa fie sociabila si cu spirit de initiativa;
- sa fie organizata;
- sa detina cunostinte de operare PC (Pachetul Microsoft Office);
- sa detina cunostinte soft de gestiune (preferabil gestiune restaurante);
- sa detina permis de conducere categoria B (obligatoriu);
- sa aiba ecunostinte de contabilitate primara;
- sa aiba cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit).

Descrierea jobului

-Tine evidenta intrarilor si a iesirilor de materii prime si materiale consumabile;
-Efectueaza comenzi de marfa catre furnizori tinand cont de programul de aprovizionare, specificul produselor, sezonalitate si activitatile cu caracter promotional;
-Dezvolta portofoliul de furnizori specifici activitatii F&B prin identificarea si selectarea de noi parteneri, negociaza conditiile contractuale daca este nevoie.
-Asigura aprovizionarea departamentului F&B cu materiile prime si materialele consumabile necesare deplasandu-se cu autoturismul pus la dispozitie de societate ori de cate ori este nevoie.
-Efectuează recepţia mărfurilor aprovizionate, anunţă furnizorul pentru clarificarea neconformităţilor constatate la receptie;
-Inregistreaza facturilor de intrare materii prime pentru gestiunile F&B si consumabile in programul de gestiune;
-Inregistreaza notele de transfer intre gestiuni;
-Inregistreaza si verifica bonurilor de consum aferente gestiunilor F&B si consumabile;
-Introduce retetele noi in programul de gestiune;
-Activeaza si creeaza butoane;
-Verifica stocurilor pe fiecare gestiune in parte;
-Gestioneaza inventarierea lunara a materiilor prime gestiune F&B si gestiune consumabile;
-Transmiterea rezultatelor inventarierii catre management;
-Asigura rularea rapoartelor de gestiune la finalul fiecarei luni;
-Verifica eventualelor neconcordante referitoare la notele de plata;
-Intocmeste rapoartele predefinite sau alte rapoarte cerute de catre management la finalul fiecarei luni sai ori de cate ori este necesar.
-Asigura buna desfasurare a servirii micului dejun in restaurantul hotelului ori de cate ori este nevoie.

Descrierea companiei

Hotel Ramada by Wyndham Cluj reprezinta optiunea ideala pe segmentul serviciilor hoteliere de 5 stele superior, atat business, cat si leisure, avand 107 de camere, un intreg etaj Executive cu acces nelimitat la Executive Lounge si Centrul de Evenimente Ramada Cluj Events. Cele 2 restaurante din cadrul hotelului, AVOCADO si Casa Lounge, impreuna cu Centrul Wellness 360° SPA, cu o spectaculoasa vedere panoramica la 360° asupra orasului, sunt numai cateva motive suplimentare pentru a alege Hotel Ramada by Wyndham Cluj si pentru momentele de relaxare si petrecere a timpului liber.

Hotel Ramada by Wyndham Cluj este administrat de EuroTrend Grup Imobiliar. In urma asocierii cel mai mare grup hotelier din lume - Wyndham Hotel Group, oaspetii hotelului se bucura de o serie de beneficii suplimentare, inclusiv posibilitatea de a colecta si de a folosi punctele de fidelitate din sistemul Wyndham Rewards.

Wyndham Hotel Group este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii in industria ospitalitatii din lume, atat pentru consumatorii business cat si pentru cei individuali, reunind sub umbrela sa peste 7400 de hoteluri, sub 15 branduri, intinzandu-se in 50 de tari si pe 6 continente. Operand sub promisiunea „leave the rest to us”, Ramada Worldwide ofera sejururi calde și prietenoase, in peste 900 de hoteluri din întreaga lume.

Publicat 17 mai 2022 Reactualizat 14 iun. 2022 Expiră 16 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.