Candidatul Ideal
-Experienta in achizitii si negocieri in import (NON-UE) minim 3 ani, experienta in gestionarea stocurilor (minim, maxim, rotatii de stocuri);
-Limba engleza nivel avansat (comercial);
-Abilitati de comunicare, negociere si coordonare;
-Capacitate practica de a dezvolta strategii de achizitii eficiente;
-Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;
-Persoana organizata, proactiva, dinamica si orientata spre rezultate;
-Cunostinte de operare PC (Microsoft Office);
-Limba engleza nivel avansat (comercial);
-Abilitati de comunicare, negociere si coordonare;
-Capacitate practica de a dezvolta strategii de achizitii eficiente;
-Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;
-Persoana organizata, proactiva, dinamica si orientata spre rezultate;
-Cunostinte de operare PC (Microsoft Office);
Descrierea jobului
-Planificarea si coordonarea activitatilor departamentului de achizitii;
-Mentinerea si imbunatatirea relatiilor comerciale cu furnizorii;
-Identificarea furnizorilor noi si negocierea contractelor;
-Analiza vanzarilor, identificarea tendintelor si sezonalitatea;
-Calcularea necesarului de aprovizionat in conformitate cu politica firmei;
-Urmarirea comenzilor de la lansare pana la receptie;
-Analiza pietei, a concurentei, identificarea produselor noi;
-Analiza miscarii produselor si implementarea masurilor necesare;
-Identificarea solutiilor pentru evitarea suprastocului sau a lipsei de stoc;
-Stabilirea politicii de pret;
-Construirea bugetului anual de achizitii;
-Colaborare permanenta cu celelalte departamente;
-Rapoarte saptamanale, lunare privind activitatea de achizitii;
Beneficii acordate:
-Salariu atractiv;
-Prime de sarbatori
-Tichete de masa
-Decontare transport
-Mentinerea si imbunatatirea relatiilor comerciale cu furnizorii;
-Identificarea furnizorilor noi si negocierea contractelor;
-Analiza vanzarilor, identificarea tendintelor si sezonalitatea;
-Calcularea necesarului de aprovizionat in conformitate cu politica firmei;
-Urmarirea comenzilor de la lansare pana la receptie;
-Analiza pietei, a concurentei, identificarea produselor noi;
-Analiza miscarii produselor si implementarea masurilor necesare;
-Identificarea solutiilor pentru evitarea suprastocului sau a lipsei de stoc;
-Stabilirea politicii de pret;
-Construirea bugetului anual de achizitii;
-Colaborare permanenta cu celelalte departamente;
-Rapoarte saptamanale, lunare privind activitatea de achizitii;
Beneficii acordate:
-Salariu atractiv;
-Prime de sarbatori
-Tichete de masa
-Decontare transport
Descrierea companiei
DigiTOP este producator si distribuitor de relee de tensiune, relee de curent, limitatoare de putere, termoregulatoare, dispozitive de masurare, create pentru a proteja echipamentele electrice, atat industriale cat si de uz casnic.
Incepand cu anul 2012 firma noastra a devenit un partener de incredere, distibuind produse de top fabricate in Ucraina. Releele, comutatoarele, limitatoarele sau ampermetrele protejeaza retelele electice si echipamentele conectate la acestea.
Oferim clientilor nostri produse si servicii de calitate, printr-un management de top si o permanenta orientare catre piata.
Joburi similare