Publicat 07 Oct 2019 | Reactualizat 04 Nov 2019 | Expiră 07 Nov 2019

Responsabil achizitii cereale

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul comercial de minim 3 ani;
  • Buna cunoastere a mediului concurential de afaceri – sectorul agribusiness;
  • Abilități foarte bune de comunicare și negociere;
  • Capacitate de analiză și planificare;
  • Abilitati de operare a calculatorului: Windows, MS Office;
  • Permis de conducere categoria B;

Descrierea jobului

Scopul pozitiei:
Identifica și negociază cu furnizorii locali, achizitia de cereale si materii prime, conform planului anual de achizitii si a politicilor interne ale companiei.
Poziția presupune muncă de birou, cu sarcini administrative diverse, precum și deplasari frecvente la furnizorii locali pentru îndeplinirea sarcinilor de lucru.

Principalele atributii si responsabilitati:

  • Contracteaza furnizorii locali in vederea achizitiei de cereale (ex. orz, grau, porumb) si se asigura de livrarea acestora, conform planului anual de achizitii al companiei.
  • Menținerea relației cu furnizorii actuali și identificarea de noi furnizori pentru recepția comenzilor în timp util și la cel mai bun preț pentru companie;
  • Se asigura de cresterea portofoliului de furnizori prin dezvoltarea relatiilor comerciale cu producatorii locali de cereale.
  • Negociaza conditile contractuale si incheie contracte de achizitie de materii prime si cereale, conform politicii interne a companiei.
  • Asigurara o bune executie a contractelor incheiate, atat din partea furnizorilor cat si a companiei (respectarea termenelor de livrare, a conditiilor de calitate si cantitate privind marfa achizitionata, a termenelor de plata, etc).
  • Asigurara suportul pentru planificarea achizitiilor de cereale in functie de consumurile lunare, capacitatea de depozitare si disponibilitatea de achizitie.
  • Urmarireste permanent evolutia productiei de cereale si a pretului acestora la producatori.
  • Selecteaza, negociaza si contracteaza achizitia de alte materii prime pentru productia de furaje combinate.

Descrierea companiei

Premium Porc Group este un grup danez de companii, specializat în înființarea și gestionarea producției de porcine, folosind expertiză, tehnologie și genetică daneză. Cu o capacitate de producție de peste 600.000 de porci anual, Premium Porc Group este în topul producătorilor de carne de porc din România.
Fermele noastre sunt operate la cele mai înalte standarde de bunăstare a animalelor și biosecuritate. Animalele sunt hrănite cu furaj de cea mai bună calitate, majoritatea fiind produs în propriile fabrici de nutrețuri combinate. Gestionăm intern mare parte din activitățile de logistică și transport al porcinelor și al mărfurilor.
Prin divizia Agro realizăm gestionarea și aplicarea îngrășământului natural pe terenurile agricole din apropierea fermelor noastre. În plus, cultivăm aproximativ 1.800 de hectare de teren agricol în zona Vrancei.
Extinderea afacerii noastre a fost realizată prin achiziționarea și renovarea de ferme și prin construirea de ferme noi sau extinderea fermelor existente. În prezent, operăm 9 ferme proprii precum și alte ferme închiriate, fiind prezenți în 8 județe din țară.

Pentru mai multe informatii puteti accesa web-site-ul companiei: www.premiumporc.com

Expirat
Responsabil achizitii cereale  -  Premium Porc Group

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close