Reprezentant Vânzări Showroom Mobilier de Lux

Academia de HR - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu 3000 - 3500 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie fanion pe segmentul de mobilier de lux din Romania. Compania realizează piese de mobilier care arată eleganță dar și utilitate. Caracteristica principală a brandului este originalitatea, produsele sunt exclusiviste si au un design personalizat, fiind realizate de adevărați maeștri în arta lor, în colaborare cu experți în design interior.

Materialele prețioase și de calitate oferă experiența de care are nevoie un client pretențios. Colecțiile de mobilier pentru living, pentru birou și mobilierul pentru dormitor cuceresc prin atenția acordată finisajelor și detaliilor, prin forța emanată de estetica pieselor în sine, caracteristici care oferă produselor o personalitate puternică. Fiecare aranjament urmărește o îmbinare armonioasă între culori, stiluri, linii, materiale, de mare importanță fiind și iluminatul acestora.

Cu o experiență îndelungată, compania deține un întreg lanț de magazine-showroom în diverse orașe din țară, unde este recreat un ambient luxuriant, care emană o stare de bine. Clientela acestui brand este formată din oameni care apreciază bunul-gust, rafinamentul liniilor moderne de design si calitatea la superlativ. Este o adevărată încântare să lucrezi într-un astfel de mediu.

Candidatul ideal:

Educație și Experiență

Studii superioare
Experiență în vânzări directe și interacțiune cu clienții
Experiența în domeniul mobilierului de lux ori în design interior reprezintă avantaj

Alte cerințe
Cunoștințe MsOffice (nivel de bază)
Limba Engleză – conversațional
Experiență de vânzare și cunoștințe de promovare a produselor
Educație și limbaj potrivit interlocutorilor
Abilități (desăvârșite) de comunicare și relaționare

Personalitate
Fire sociabilă, persoană zâmbitoare, atitudine pozitivă
Abilități de prezentare, conversație și ascultare activă (fiecare client are propriile nevoi. Dacă ai răbdare să asculți, vei afla tot ce ai nevoie pentru a finaliza vânzarea și povești de viață incredibile)
Încredere în forțele proprii

Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie (mereu) amabil, zâmbitor, suportiv și să transmită o energie pozitivă și revigorantă.

Descrierea jobului

Rolul principal: Oferi asistență și suport în procesul de vânzare în showroom.

Iată în continuare alte atribuții și responsabilități:
  • Întâmpini clienții imediat ce intră în showroom. Clientela este una selectă, formată din oameni care apreciază bunul-gust, eleganța și rafinamentul oferit de un produs de lux și cu care interacțiunea este o încântare
  • Observi comportamentul clienților în magazin și identifici nevoile și preferințele acestora pentru a le putea prezenta piesele de mobilier potrivite. Fiecare piesă este o capodoperă. Oferi clienților informațiile necesare aferente fiecărui produs
  • Oferi suport și sfaturi avizate în privință alegerii pieselor de mobilier potrivite conform cu tema generală ori nevoile de stil ale clienților. Asiguri consilierea directa în showroom
  • Prezinți condițiile generale de realizare a comenzilor, transport și montaj, garanție, servicii suplimentare sau alte informații de natură tehnică
  • Promovezi produsele și colecțiile noi pentru clienții fideli și care revin
  • Te asiguri că vizitatorii beneficiază de tot confortul și atenția pe care le merită în showroom
  • Creezi relație și întreții o atmosferă de plăcută astfel încât clienții să simtă că au beneficiat de o experiență de top. Îți încânți clienții prin discurs, atitudine și șarm
  • Centralizezi comenzile clienților deserviți în aplicațiile software interne și realizezi oferta financiară
  • Program luni - vineri (8h), 2 zile de sambata program scurt (cu alte 2 zile libere in timpul saptamanii)
Beneficii:
  • Vei lucra alături de o echipă dinamică, motivată, gata mereu să ajute, oameni încântători ca și tine
  • Vei lucra într-un mediu de vis, cu piese de mobilier luxuriant, rafinament și eleganță, care reprezintă o plăcere pentru ochi și pentru simțuri
  • Vei întâlni și vei relaționa cu o clientelă selectă, pretențioasă și educată, oameni de la care ai ce să înveți
  • Vei putea acumula o experiență relevantă pentru domeniul vânzărilor directe
  • Alocarea imediată pe proiect + suport inițial
  • Mediu de lucru profesional, plăcut și dinamic. Distracție și cultură inspiratoare
  • Training și suport inițial pentru cunoașterea produselor și colecțiilor companiei
  • Locație accesibilă
  • Pachet salarial atractiv + bonus de vânzări
  • Aceasta este o șansă de a lucra făcând o activitate interesantă care nu pare muncă!

Descrierea companiei

Servicii de Consultanță HR

Abordăm toate problemele importante de HR și contribuim prin serviciile, cursurile și evenimentele noastre la identificarea, atragerea și păstrarea talentelor în companiile din România!

Sourcing, Recrutare și Atragerea Candidaților

Retenție și Securizarea Talentelor

Motivare și Engagement

Publicat 28 sept. 2021 Reactualizat 26 oct. 2021 Expiră 28 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos