Candidatul Ideal
AmiCredit este în căutare de colegi noi!
Te avertizăm că suntem o echipă de oameni tineri și dinamici. Dacă și tu crezi la fel despre tine haide să ne cunoaștem!
Așteptăm să ni se alăture companiei toți cei care:
- Se definesc prin profesionalism și maturitate în gândire
- Acționează cu responsabilitate
- Doresc să evolueze în carieră
- Nu se mulțumesc doar cu un salariu de bază și vor să câștige mai mult pe baza rezultatelor
- Au cunostiințe medii de utilizare a pachetului Microsoft Office
- Sunt persoane sociabile și atente la detalii
Experiența în call center nu este necesară dacă îndeplinești criteriile de mai sus, dar este un avantaj. Doar vino cu o atitudine bună și de restul de ne ocupăm noi.
Descrierea jobului
- Contactarea portofoliului de clienți;
- Consilierea și oferirea cu profesionalism a celor mai bune soluții de creditare adaptate nevoilor clienților;
- Menținerea relației dintre departamentele de vânzări și bancă;
- Să contribuie la îmbunătățirea proceselor și a strategiei de vânzări;
- Gestionarea eficientă a bazelor de date și a aplicațiilor interne;
Compensații și beneficii ca și angajat AmiCredit:
- Mediu de lucru dinamic în cadrul unei echipe tinere;
- Salariu de bază fix + comisioane reale bazate pe implicarea și performanța la locul de munca;
- Posibilitatea de a participa la concursuri și provocări lunare si bilunare;
- Un program fix de luni pana vineri in intervalul 09-17:30 (pauza de masă inclusă);
- Posibilitatea de a interacționa cu diferite tipologii de oameni;
- Jobul presupune prezenta fizica zilnica la biroul nostru;
Descrierea companiei
AMICredit este o companie de consultanță financiară, importantă pe piața intermedierilor de credite din România. Suntem prezenți in piața intermedierii de credite din 2008. În timp, datorită profesionalismului, seriozității și dedicării 100% în ceea ce facem, am devenit unul din cei mai importanți parteneri ai băncilor și un real ajutor pentru clienții ce apelează la serviciile noastre. Activitatea de vânzări produse financiar-bancare, se desfășoară în două moduri, și anume : - vânzări prin telefon, în care clienții sunt contactați telefonic pentru consultantă și creditare - vânzări directe, în care consultanții au întâlniri directe cu angajații companiilor sau instituțiilor publice pentru a-i consilia și a găsi soluții de creditare potrivite acestora. “Amicul planurilor tale” – este sloganul după care ne ghidăm activitatea zi de zi. Vrem să-ți înțelegem dorințele și nevoile și apoi, prin prisma experienței pe care o avem, să venim în ajutorul tău cu o soluție personalizată.
- 10 Nov. 2025
Operator Call Center – Vânzări B2B (Vodafone)
NEXTCALL ROMANIA S.R.L.
Remote (de acasă)3000 - 8000 RON net / lună
- 6 Nov. 2025
Operator Call Center Targoviste
TOKAIDO CONSULT S.R.L.
Targoviste, Gaesti, Moreni și alte 2 orașe2200 - 4000 RON net / lună

