Publicat 26 Iun 2014 | Expiră 28 Iul 2014

Reprezentant Servicii Tehnice Clienti Business - Reclamatii Clienti

1 post | Aplicare externa
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Studii:

Studii medii (Studiile superioare si cursurile de „Comunicare şi relaţii cu clienţii” constituie un avantaj).

Experienţă în muncă:

Experienţa în aria relaţiilor cu clienţii.
Minim 6 luni în domeniul comercial Romtelecom constituie un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Orientare spre client.
Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
Bune abilităţi de comunicare.
Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word, MSOutlook, IE;
Cunostinte privind procesele specifice implementarii serviciilor/produselor Romtelecom constituie avantaj ;
Rezistentă la stres;
Capabil sa livreze in termene limita scurte ;
Bun organizator, dinamic, responsabil;
Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
Respect si Integritate;
Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.

Descrierea jobului

SCOP: Sprijină implementarea strategiei Managementul Reclamaţiilor prin tratarea completă şi corectă a problemelor semnalate de către clienţii business, respectând procedurile interne şi încadrându-se în KPIs stabiliţi, în vederea asigurării şi menţinerii unui grad ridicat de satisfacţie a clienţilor.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Tratează reclamaţiile primite de la clienţii business, ţinând cont de obiectivele companiei, de importanţa clientului (segment client), provenienţă, conform strategiei Managementul Reclamaţiilor şi procedurilor în vigoare, astfel încât să îndeplinească aşteptările clienţilor.
Analizează şi încadrează reclamaţiile in categoriile de motive corespunzătoare problemelor ridicate de client, respectând termenii prevăzuţi in procedurile în vigoare, pentru a obtine rapoarte de analiză corecte, care să conducă la îmbunătăţirea proceselor existente şi la creşterea satisfacţiei clienţilor.
Investighează toate aspectele semnalate de către client, colaborează cu toate echipele implicate, respectând termenii stabiliţi prin instrucţiuni, proceduri şi OLA, astfel încât să rezolve până la capăt situaţiile care au generat nemulţumiri.
Contactează telefonic clientul în maximum 2 zile lucrătoare de la înregistrarea reclamaţiei în CMA şi ori de câte ori este nevoie de clarificări, confirmări, comunicând într-un mod politicos, asertiv, empatic, demonstrând orientare către client.
Acordă proactiv ajustări fără investigare pentru rezolvarea imediată a nemulţumirii clientului, în conformitate cu procedurile în vigoare, calculează ajustări pentru sumele facturate eronat şi transmite, conform fluxului în vigoare, cerere de operare ajustări în sistemele de facturare.
Contactează clientul la primirea reclamaţiei si comunică cu acesta telefonic sau prin e-mail ori de câte ori e necesar pe parcursul tratării reclamaţiei, într-un mod asertiv, politicos, empatic, demonstrând orientare către client, în vederea soluţionării rapide şi complete a situaţiei aduse la cunoştinţă de client.
Supune atenţiei şefului direct sau altor persoane desemnate prin proceduri/ OLA situaţiile deosebite, care necesită tratament special, dar şi cazurile în care nu se respectă termenii de răspuns la cererile de investigare.

Descrierea companiei

Romtelecom este o companie in mişcare pe piaţa comunicaţiilor din Romania. in ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privată, conectată la tehnologia sofisticată a acestui mileniu. Romtelecom oferă astăzi servicii de incredere, inovatoare şi uşor de folosit, de la tradiţionala telefonie fixă, la Internet de cea mai bună calitate, televiziune digitală, dar şi cel mai sigur spaţiu de găzduire de date din Romania, servicii combinate de date şi voce şi un program permanent controlat şi imbunătăţit de Customer Care.

Expirat
Reprezentant Servicii Tehnice Clienti Business - Reclamatii Clienti  -  ROMTELECOM