de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 14 Ian 2016 | Expiră 15 Feb 2016

Reprezentant relatii cu clientii - first stage (call center)

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Daca doriti sa faceti parte din echipa de Relatii cu Clientii - Call Center din cadrul Editurii RADULESCU, va incurajam sa aplicati la acest anunt.

ATENTIE: Va asiguram ca analizam cu atentie toate cv-urile indiferent de numarul de aplicanti.

IMPORTANT: Candidatii fara experienta, dar cu potential, care demonstreaza ca sunt orientati catre rezultate, vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile.

CERINTELE POSTULUI:

Studii:
- Studii medii finalizate (Studiile superioare constituie un avantaj)

Experienţă în muncă:
- Experienta în zona de relatii cu clientii si/sau zona de vanzari constituie un avantaj;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Etica si integritate;
- Cunostinte solide de limba romana;
- Claritate si coerenta in exprimare, abilitati excelente de ascultare si comunicare;
- Cunostinte de operare calculator (Windows, Office) - obligatorii;
- Autocontrol, stabilitate emotionala, optimism;
- Adaptabilitate, putere de convingere si negociere;
- Orientare catre rezultate;
- Punctualitate, capacitate de organizare si planificare a activitatii;
- Capacitate de autonomie pe post;
- Abilitati de invatare rapida si de lucru in echipa;

Pot constitui avantaje:
- Cunostintele (cursurile) de tehnici de comunicare/ vanzare;
- Experienta în zona de relatii cu clientii si/sau zona de vanzari (front office sau call center);
- Experienta anterioara intr-un call-center dedicat - telesales;
- Disponibilitatea de a lucra in ture (in cazul optarii pentru colaborare part-time).

Descrierea jobului

DESCRIEREA JOBULUI:

Scop:
- Ofera asistenta clientilor in conformitate cu strategia si standardele comerciale ale companiei
- Efectueaza sondaje de opinie pentru imbunatatirea produselor si a serviciilor oferite si pentru pastrarea unui grad maxim de satisfactie a clientilor
- Promoveaza si vinde proactiv si reactiv produsele si serviciile companiei, contribuind astfel activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale companiei (doar in second stage)

Responsabilitati principale:
- Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa, e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
- Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, sold restant, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
- Inregistreaza solicitarile si eventualele reclamatii si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;
- Solicita ajutorul supervisorului/managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele superiorilor ierarhici;
- Aplica strategia firmei în general si a departamentului din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
- Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei (doar in second stage);

Beneficii:
- Program de muncă standard de 5 zile saptămânal (luni-vineri), 8h/zi + pauza de masa up to 1h;
- Programul de munca nu necesita lucrul peste program sau lucrul in weekend;
- Program flexibil: full time sau part time;
- Salariu fix;
- Bonusuri de vanzari corelate cu performanțele si gradul de implicare (up to 700 euro - incepand cu second stage);
- Șansa de a construi o carieră într-un mediu plăcut și dinamic;
- IMPORTANT: Candidatii fara experienta, dar cu potential, care demonstreaza ca sunt orientati catre rezultate, vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile;
- Salariul de baza si grila de bonusare initiala se vor negocia in functie de rezultatele evaluarii dvs in urma interviului.

Descrierea companiei

Editura Radulescu are ca obiect principal de activitate editarea cartilor si a publicatiilor cu tematica juridica, economica si educationala.

Editura s-a impus pe piata literaturii juridice în anul 2003 ca urmare a lansarii primului set de chestionare auto pentru categoria B.

Acest efort editorial a fost primul de acest gen din Prahova si este continuat pana in prezent prin editarea lucrariilor ce s-au dovedit a fi cele mai bune de pe piata.

In prezent Editura Radulescu are acoperire nationala.

Expirat
Reprezentant relatii cu clientii - first stage (call center)  -  Editura RADULESCU SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close