Reprezentant Relatii Clienti-Baneasa

SGS - 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Nivelul de studii: medii/superioare
Cunostinte medii de limba engleza
Competentele postului:

Atentie la detalii
Bune cunostinte de utilizare PC(Outlook, Excel, Word,Power Point);
Foarte bune abiltati de comunicare, atat in scris cat si verbal
Disponibilitatea de a invata
Respectarea termenelor limita
Toleranta la stres

Descrierea jobului


Responsabilitati
  • Primeste cereri de oferta pe e-mail;
  • Preia apelurile telefonice de la clienti si potentiali clienti;
  • Furnizeaza informatii generale si solicita cereri de oferta scrise;
  • Transmite catre coordonatorii comerciali/directorul de divizie cererile de oferta
  • Intocmeste si transmite cotatiile / ofertele comerciale catre clienti si catre Business Manager;
  • Primeste si transmite confirmarile ordinelor de inspectie de la clienti catre Business Manager ;
  • Mentine actualizate ordinele de inspectie confirmate ;
  • Deschide dosare pentru ordinele de inspectie confirmate ;
  • Stabileste contacte cu persoanele indicate de clienti in vederea programarii inspectiilor ;
  • Colecteaza datele inspectiei (atunci cand este cazul);
  • Mentine constant legatura cu inspectorii aflati in operatiune si le asigura permanent suportul in asa fel incat sa se poata asigura bunul mers al inspectiei;
  • Verifica disponibilitatea inspectorilor, programeaza inspectiile si informeaza clientii cu privire la data si ora desfasurarii operatiunilor;
  • Intocmeste rapoartele de inspectie in baza raportarilor facute de inspectori si le transmite catre clienti;
  • Intocmeste si transmite rapoartele zilnice actualizate cu situatia ordinelor de inspectie in desfasurare catre clienti, atunci cand este cazul;
  • Intocmeste raportul de inspectie final (cand este cazul);
  • Gestioneaza / arhiveaza dupa caz dosarele de lucru;
  • Emite facturi (sau proforme) si se ocupa de distributia acestora catre clienti precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente ;
  • Asigura interfata intre client si inspector;
  • Raspunde de rapoartele / certificatele livrate clientilor;
  • Coordoneaza si participa la analiza si solutionarea reclamatiilor, a plangerilor;
  • Centralizeaza date, intocmeste rapoarte, facturi, mentine relatiile cu clientii, coordoneaza procesele operationale, efectueaza corespondenta tehnica, comerciala, financiara;

Descrierea companiei

SGS este cea mai mare companie de inspecţie, verificare, testare si certificare din lume.

Fondata in 1878 in Franţa la Rouen, SGS este recunoscut ca fiind leader global ca număr de angajaţi si distribuţie geografica.

Companie listata la bursa din Elveţia, SGS are o cifra de afaceri de peste 6.9 MLD. CHF in 2019, peste 96,000 angajaţi si 2,600 de birouri si laboratoare in intreaga lume.

Valorile de baza ale grupului SGS sunt independenta, transparenta si integritatea.

SGS acoperă toate sectoarele importante ale economiei precum agricultura, minerale, petrochimia, chimia, bunurile de larg consum, mediul, medicina, auto, industria grea.

CATEGORII DE SERVICII OFERITE

Principalele categorii de servicii furnizate de către SGS sunt:

Servicii de Inspecţie – SGS inspectează si verifica cantitatea, greutatea si calitatea bunurilor comercializate. Inspecţia are loc, in mod normal, in locaţiile producătorului, in momentul incarcarii bunurilor sau la destinaţie, in momentul descărcării produselor.

Servicii de Testare – SGS testează calitatea si performantele produselor in conformitate standarde dintre cele mai variate. SGS deţine laboratoare performante, cu aparatura de ultima generaţie localizate in incinta sau in apropierea locaţiilor clienţilor.

Servicii de Certificare – SGS certifica faptul ca produsele, sistemele de calitate sau serviciile îndeplinesc cerinţele standardelor guvernamentale (ex. GOST R, ISIRI), standardelor internationale si nationale, (de ex. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001) sau a celor impuse de clienţii SGS.

Servicii de Verificare – serviciile noastre de verificare asigura ca produsele si serviciile îndeplinesc standardele globale si cerinţele locale. Combinând acoperirea globala si cunoştinţele locale, experienţa si expertiza noastra in aproape orice domeniu, putem acoperi in totalitate o gama larga de produse, de la materia prima si pana la produsul finit.

Publicat 13 apr. 2022 Reactualizat 13 mai 2022 Expiră 13 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.