Reprezentant medical si vanzari

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Experienta in piata pharma min. 3 ani (farmacii de circuit deschis si/sau promovare medicala)
Competente si experienta dovedita in negocieri directe si promovare medicala.
Experienta si competente in promovarea beneficiilor produselor farmaceutice (OTC-uri, Suplimenta Alimentare)
Foarte bune abilitati de comunicare, tratarea obiectiilor si adaptare la situatii noi, in conditii de stres
Experienta in lucrul pe obiective cantitative si calitative, cu putere mare de concentrare pe realizare tuturor obiectivelor
Foarte bune abilitati de organizare, planificare si prioritizare decizii, activitati si actiuni
Dinamism si capacitate de gestionare a situatiilor de criza
Spirit de intiativa foarte dezvoltat, combinat cu mod de lucru concentrat pe gasirea de solutii adaptate la cerintele companiei si nevoia reala a clientului / colaboratorului / pacientului
Disponibilitatea pentru activitate desfasurata preponderent pe teren
Spirit de echipa dezvoltat - cu experienta in atingerea obiectivelor de echipa
Cunostinte medii de operare si lucrul cu intrumente IT
Studii superioare finalizate
Permis de conducere – categoria B

Descrierea jobului

Identificarea clientilor si a colaboratorilor cu potential pentru produsele aflate in portofoliul companiei si prioritizarea actunilor si resurselor functie de acest potential
Dezvoltarea si consolidarea relatiei cu toti clientii (farmacii independente, farmacii de lant regional sau national) si cu colaboratorii (medici, distribuitori) de pe zona alocata
Promovarea etica a produselor din portofoliu, in farmaciile de pe zona alocata si la medicii prescriptori colaboratori
Negocierea si maximizarea vanzarii produselor din portofoliu, in concordanta cu potentialul clientului, cu obiectivele individuale si cu obiectivele ale companiei
Asigurarea serviciilor complementare vanzarii: promovare, merchandising, monitorizare evolutie stocuri, distributie de materiale promotionale si mostre etc.
Monitorizarea concurentei
Respectarea planului de vizite si raportarea activitatii – cu frecventa stabilita de managementul companiei
Implementarea strategiilor actiunilor de marketing, evaluarea nevoilor clientilor in raport cu portofoliul de produse si identificarea de solutii pentru adaptarea continua la schimbarile din piata
Cresterea volumului de prescriptii si a notorietatii produselor din portofoliu prin organizarea, participarea si/sau sustinerea de prezentari de produse si evenimente (simpozioane, congrese, mese rotunde, etc) pentru medicii si farmacistii din aria acoperita
Implicarea activa in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii actuali, identificarea de clienti noi precum si actualizarea continua a bazei de date cu acestia
Oferirea de feedback constant catre superiorul direct si echipa

Descrierea companiei

Mediu de lucru placut, intr-o companie care ofera un pachet salarial competitiv si care investeste in dezvoltarea profesionala a oamenilor sai.
Publicat 18 nov. 2021 Reactualizat 26 nov. 2021 Expiră 18 dec. 2021
Joburi similare