Publicat 25 Iun 2021 | Reactualizat 25 Iul 2021 | Expiră 26 Iul 2021

Reprezentant Customer Care - INBOUND (Bucureşti)

5 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Descrierea jobului

Cauţi un start frumos pentru cariera ta profesională?
Eşti o persoană comunicativă?
Iţi place să vorbeşti la telefon?
Iţi place să înveţi lucruri noi?
Dacă răspunsurile tale la aceste întrebări sunt pozitive, suntem nerăbdători să te cunoaştem!
Alătură-te echipei noastre!

Căutăm studenti sau masteranzi pentru postul de Reprezentant Customer Care – INBOUND. (program part-time, 6 ore/zi)

Ce presupune postul?

Tratarea solicitărilor telefonice ale clienților companiei într-o manieră profesionistă şi prietenoasă.


BENEFICII

· oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţă cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
· salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
· program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
· asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
· asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
· pe lângă posibilitatea de a lucra de acasă ȋn regim telemuncă, foarte curând vom avea un sediu nou-nouţ ȋn City Office, foarte aproape de staţia de metrou Eroii Revoluţiei: Îţi oferim alternative.
· mediu de lucru plăcut, colectiv tânăr: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

RESPONSABILITĂȚI

· Răspunde la apelurile primite de la clienți, preia solicitările acestora şi răspunde întrebărilor adresate;
· Oferă telefonic clienţilor servicii de calitate, prin furnizarea informațiilor solicitate și soluționarea reclamațiilor înaintate de aceştia;
· Promovează, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienţilor.


CERINȚE

· Abilităţi de comunicare şi prezentare
· Abilităţi de negociere şi putere de convingere
· Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Outlook)
· Orientare către rezultat
· Orientare către client
· Abilităţi de organizare şi gestiune a timpului
· Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor noi
· Spirit de echipă
· Studii superioare, finalizate sau în curs
· Integritate şi încredere
· Experienţa pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

Descrierea companiei

BRD Finance IFN S.A. desfăşoară o activitate de creditare diversificată, astfel încât clienţii să poată obţine simplu produsele pe care le doresc. Oferta include credite de consum: credite pentru achiziţia de bunuri, carduri de credit, credite de nevoi personale şi credite auto.

Prezentă pe piaţa românească din aprilie 2004, BRD Finance este unul din liderii pietei creditelor de consum. De-a lungul timpului, strategiile de dezvoltare au susţinut creşterea puternică a companiei şi au determinat crearea şi consolidarea de parteneriate cu firme importante din domenii precum: hipermarketuri (Carrefour), DIY (Dedeman, Brico Depot), electro-IT(Flanco, eMAG, Rombiz), mobilă (Elvila, Mobexpert), auto ( Peugeot, Citroen, Toyota, Hyundai, Fiat, Suzuki, Opel, Dacia, Renault, Nissan).

BRD Finance IFN S.A. este membru al Asociaţiei Societaţilor Financiare - ALB România

(www.alb-romania.ro) din anul 2009.

Expirat
Reprezentant Customer Care - INBOUND (Bucureşti)  -  BRD FINANCE IFN SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close