Relationship Banking Manager - Bucuresti

BRD - Groupe Societe Generale
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.

Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
  • Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice
  • Ai studii superioare finalizate
  • Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare
  • Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
  • Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite
  • Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic
  • Dovedesti initiativa si spirit de echipa
  • Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii
  • Esti orientat spre rezultate
  • Detii carnet categorie B – reprezinta un avantaj

Descrierea jobului

Responsabilitatile tale vor fi sa:
  • Dezvolti direct relatiile comerciale cu un anumit segment de clienti (persoane fizice sau persoane juridice) si extinzi portofoliul existent
  • Mentii relatiile cu clientii pe care ii ai in portofoliu
  • Vinzi produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale
  • Pregatesti si analizezi dosarele de credit
  • Acorzi credite si urmaresti calitatea portofoliului de credite acordate
  • Contactezi clientii din portofoliu care inregistreaza debite
  • Urmaresti cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client
  • Supraveghezi riscurile si optimizezi rentabilitatea relatiilor pentru clientii din portofoliul alocat
  • Actualizezi fisele clientilor
  • Redactezi rapoarte de activitate
  • Urmaresti evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti

Te bucuri de:
  • Un mediu de lucru multinational si multicultural cu oportunitati de dezvoltare
  • Colaborare intr-un mediu profesionist, cu o echipa de specialisti si manageri care asigura mentorat
  • Pachet de beneficii competitiv: tichete de masa in valoare de 30 de lei, prima anuala de un salariu de baza, bonus de performanta, prime de sarbatori, conditii bancare preferentiale, contributie la pilonul 3 de pensii, programe de dezvoltare profesionala si personala, abonament medical in sistemul privat de sanatate, discounturi la diversi parteneri si multe altele.

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume. Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:
4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:
Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.

Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.
Publicat 17 Nov. 2022 Reactualizat 17 Dec. 2022 Expiră 17 Dec. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.