Regulatory Affairs Specialist- Sanofi Romania

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Studii superioare in domeniul medical: medicina umana, farmacie, chimie,
Cunostinte computer: cunostinte avansate de MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook.
Limbi: excelente cunostinte de limba engleza
Experienţă pe o poziţie similară, cursuri relevante de legislaţie farmaceutică, reglementări, farmacologie, tehnică farmaceutică constituie un avantaj.
Cunostinte de practici de reglementare actuate, legate de normele si reglementarile din Romania si UE
O vasta si cuprinzatoare intelegere stiintifica .
Intelegere buna a aspectelor farmaceutice, medicale, logistice si juridice, precum si impactul lor asupra afacerii .
Calitati aptitudinale, de personalitate si educationale:
Foarte bune abilitati de comunicare si interpersonale.
Capacitatea de a lucra in echipa, cu respectarea nevoilor celor implicati
Abilitatea de a construi relatii intre departamente si sa sprijine un mediu de lucru colaborativ
Foarte bune abilitati de planificare, organizare si time management. Sentiment de ordine, exactitate, precizie
Adaptarea la munca in conditii de stres si cu termene limita, punctualitate,disponibilitate de a calatori
Adaptabilitate ei sensibilitate interculturala.
Afiseaza integritate, tenacitate, rezistenta si adaptabilitate in situatii complexe si in cadrul unui mediu in schimbare rapida
Loialitate si confidentialitate.
Diplomatia, intuitie.
Angajament pentru imbunatatire permanenta, invatare si rezultate.

Descrierea jobului

*Administrarea cu eficienta maxima alocata noilor inregistrari , reinnoiri , extensii de linie, indicatii noi , proceduri de variatii de aprobare, in conformitate cu strategia globala si la nevoile pietei si reglementarile nationale.
Asigură menţinerea / actualizarea autorizaţiilor de punere pe piaţă alocate, în conformitate cu strategia companiei la nivel global şi cu reglementările locale.
Furnizează suport altor departamente, cu privire la planul de lansări, planificarea variaţiilor, implementarea schimbărilor pe piaţă, întreruperea comercializării unor produse.
Se asigură că Etichetările, RCP-urile şi Prospectele sunt actualizate şi exacte.
Administrează pregătirea materialelor de ambalare specifice în limba română, se asigură că textele aprobate sunt trimise prompt la fabrici şi că validarea finală este în conformitate cu aprobările obţinute.
Completează bazele de date ale companiei în conformitate cu procedurile interne.
Oferă suport celorlalţi membri ai filialei, cu privire la aspectele de reglementare.
Menţine şi dezvoltă relaţii optime cu autorităţile competente şi cu factorii de decizie.

Descrierea companiei

Compania Pharma Net Solutions ofera consultanta in domeniul resurselor umane si servicii specializate de consiliere in cariera.
Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la numarul de telefon:
0731 041 610- Ana Albisoru;
email: ana.albisoru@pharmanetsolutions.com
Publicat 27 ian. 2022 Reactualizat 24 feb. 2022 Expiră 26 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.