Regional Manager Cluj/Mures

Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

CALIFICARI SI EXPERIENTA:
  • Studii medii.
  • Cursuri de vanzari
  • Operare PC: Word, Excel, Power Point.
  • Carnet de conducere cat B (minim 1 an) - fara antecedente

CALITATI ESENTIALE:
  • Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele in domeniul vanzarilor la nivel national pentru produsele/serviciile firmei
  • Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
  • Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
  • Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
  • Capacitate de a lucra in echipa;
  • Corectitudine si loialitate fata de companie;
  • Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

Descrierea jobului

ROL PRINCIPAL:
Reprezinta firma in legatura directa cu comerciantii parteneri privind activarea de servicii si contractarea de noi parteneri. Analizeaza rapoartele furnizate de companie. Planifica actiunile de dezvoltare a vanzarilor, stabileste prioritatile regiunii si comunica obiectivele lunare/anuale catre fiecare membru al echipei.Monitorizeaza permanent si regulat activitatea agentilor de vanzari, oferind feedback si acolo unde este cazul stabileste obiective de dezvoltare personala.Asigura pregatirea teorética a noilor agenti de vanzari si desfasoara regulat actiuni de training ön the job”cu fiecare membru al echipei. Raspunde prompt solicitarilor de informatii sosite de la departamentele cu care este in contact:Marketing,Network,Operatiuni,Financiar.
Regional Manager va fi responsabil atat de activitatile de dezvoltare a zonei cat si de activitatile de mentenanta la nivelul retelei existente coordonand cele 2 componente ale echipei de vanzari (agentii de dezvoltare si agentii de mentenanta).

RESPONSABILITATI:
  • Planificarea activitatii de vanzari,stabilirea zonelor si a frecventei de vizitare pentru agentii de vanzari din subordine
  • Reprezinta compania in relatia cu clientii/potentialii clienti
  • Contacteaza si viziteaza clientii/potentialii clienti conform unei planificari prestabilite, urmarind promovarea imaginii, produselor, serviciilor companiei.
  • Monitorizeaza activitatea agentilor de vanzari din zona alocata si furnizeaza rapoartele de activitate conform instructiunilor de lucru
  • Evaluara, instruirea si motivarea agentilor de vanzari
  • Prticipa, impreuna cu Directorul de Vanzari, la implementarea planului de vanzari
  • Estimarea potentialului pietei si prognoza vanzarilor
  • Cunoasterea nevoilor si cerintelor clientilor, colaboreaza cu celelalte departamente pentru a oferi solutii eficiente la solicitarile clientilor
  • Evaluarea activitatii de vanzare: Compararea performantelor cu obiectivele stabilite, analiza vanzarilor si activitatilor, evaluarea vanzarilor pierdute in favoarea concurentei
  • Rezolvarea problemelor deosebite ce apar in vanzare
  • Negociaza contracte in limita sa de competenta urmarind maximizarea profitului companiei
  • Raspunde de atingerea targetului lunar/trimestrial/anual de vanzari, a incasarilor aferente (urmarirea soldurilor, programarea la plata) si a obiectivelor individuale
  • Asigura si raspunde de controlul permanent al incasarilor de la clienti cu implicarea sa activa in recuperarea debitelor
  • Participarea regulata la sedintele cu directorii companiei si are grija ca deciziile luate sa fie implementate in regiunea pe care o coordoneaza
  • Raspunde la orice solicitare transmisa pe cale ierarhica pentru implementarea proiectelor speciale
  • Colaboreaza cu departamentul de Business Development pentru integrarea si eficientizarea activitatii de vanzari in regiunea alocata
  • Colaboreaza cu Network Development pentru identificarea situatiilor care necesita masuri specifice
  • Urmareste evolutia pietei din punct de vedere al politicilor comerciale concurentiale
  • Selectioneaza si propune spre angajare persoane care corespund criteriilor pentru pozitii din subordinea sa
  • Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post si colaboreaza cu echipa de resurse umane in procesele de recrutare
  • Planifica si urmareste activarea serviciilor in locatiile partenerilor, verifica instruirea personalului privind utilizarea acestora;
  • Planifica si asigura vizitarea regulata a tuturor locatiilor din zona sa in vederea cresterii performantei si dezvoltarii serviciilor
  • Raspunde la orice solicitare transmisa pe cale ierarhica pentru implementarea proiectelor speciale
  • Se implica in rezolvarea problemelor de tranzactionare la partenerii existenti pe toate categoriile de produse si servicii;

Descrierea companiei

PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.

Publicat 1 nov. 2021 Reactualizat 29 nov. 2021 Expiră 1 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.