Candidatul Ideal
Curs de inspector resurse umane;
Cunostinte operare MS Office (Excel, Word, Outlook) si cunostinte operare REVISAL;
Cunostinte de operare in program Salarii - GITS constituie un avantaj;
Bune cunostinte de legislatia muncii;
Experienta minim 5 ani pe o pozitie similara;
Capacitatea de a furniza date prelucrate catre conducerea companiei;
Cunostinte operare MS Office (Excel, Word, Outlook) si cunostinte operare REVISAL;
Cunostinte de operare in program Salarii - GITS constituie un avantaj;
Bune cunostinte de legislatia muncii;
Experienta minim 5 ani pe o pozitie similara;
Capacitatea de a furniza date prelucrate catre conducerea companiei;
Descrierea jobului
Participa activ in procesul de recrutare a personalului necesar in cadrul departamentelor firmei;
Actualizeaza Contractul Colectiv de Munca si Regulamentul Intern la nivelul companiei;
Întocmeste documentele și opereaza toate modificările aferente (contracte individuale de muncă, fise de post, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari, note de lichidare, etc) în sistemul informatic și transmite Revisal, corect și în termenele legale;
Gestioneaza dosarele de personal pentru salariații companiei;
Centralizeaza și gestioneaza cererile pentru concedii de odihnă, cererile de învoire, evenimente deosebite, concediile medicale sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților;
Centralizeaza, verifica și arhiveaza toate documente aferente activitatii desfasurate.
Întocmeste pontajul la nivelul companiei;
Colecteaza fisele de lucru de la echipele din executie si intocmeste rapoarte referitoare la activitatea desfasurata pe lucrari;
Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
Întocmeste adeverințele solicitate pentru salariații activi, respectiv salariații încetați;
Arhiveaza certificatele medicale si depune cererile de recuperare a sumelor din FNUASS în termenul legal;
Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora;
Întocmeste diverse raportari statistice solicitate de INS;
Asigură suport în pregătirea rapoartelor lunare către autorităţile fiscale;
Planifică situația concediilor;
Organizeaza evaluarea performantelor angajatilor;
Reprezinta firma si mentinerea legaturii cu institutiile abilitate: ITM, AJOFM, CASA DE PENSII etc;
Identifica și recruteaza potențialilor candidați, concepe si posteaza anunţurile de recrutare;
Identifica programele de formare și dezvoltare a angajaților in functie de necesitatile posturilor;
Asigurarea respectării politicilor și procedurilor de sănătate și securitate în muncă;
Realizează rapoarte periodice specifice departamentului la cererea managementului;
Participa la cercetarile disciplinare si intocmeste documentele necesare.
Beneficii: spor de performanta, prime de Carciun si de Paste
Actualizeaza Contractul Colectiv de Munca si Regulamentul Intern la nivelul companiei;
Întocmeste documentele și opereaza toate modificările aferente (contracte individuale de muncă, fise de post, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari, note de lichidare, etc) în sistemul informatic și transmite Revisal, corect și în termenele legale;
Gestioneaza dosarele de personal pentru salariații companiei;
Centralizeaza și gestioneaza cererile pentru concedii de odihnă, cererile de învoire, evenimente deosebite, concediile medicale sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților;
Centralizeaza, verifica și arhiveaza toate documente aferente activitatii desfasurate.
Întocmeste pontajul la nivelul companiei;
Colecteaza fisele de lucru de la echipele din executie si intocmeste rapoarte referitoare la activitatea desfasurata pe lucrari;
Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
Întocmeste adeverințele solicitate pentru salariații activi, respectiv salariații încetați;
Arhiveaza certificatele medicale si depune cererile de recuperare a sumelor din FNUASS în termenul legal;
Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora;
Întocmeste diverse raportari statistice solicitate de INS;
Asigură suport în pregătirea rapoartelor lunare către autorităţile fiscale;
Planifică situația concediilor;
Organizeaza evaluarea performantelor angajatilor;
Reprezinta firma si mentinerea legaturii cu institutiile abilitate: ITM, AJOFM, CASA DE PENSII etc;
Identifica și recruteaza potențialilor candidați, concepe si posteaza anunţurile de recrutare;
Identifica programele de formare și dezvoltare a angajaților in functie de necesitatile posturilor;
Asigurarea respectării politicilor și procedurilor de sănătate și securitate în muncă;
Realizează rapoarte periodice specifice departamentului la cererea managementului;
Participa la cercetarile disciplinare si intocmeste documentele necesare.
Beneficii: spor de performanta, prime de Carciun si de Paste
Descrierea companiei
Miral Instal Company isi desfasoara activitatea in domeniul constructiilor edilitare (retele si instalatii gaze naturale, apa/canal, termice, sanitare, refaceri rutiere) din anul 2003.