Publicat 12 Apr 2021 | Expiră 13 Mai 2021

Referent help desk online

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Descrierea jobului

Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Referent help desk online.


Sunt necesare studii superioare finalizate (de preferat Tehnologia
Informatiei).

Iti vor fi utile cunostinte avansate de Microsoft Office (Outlook, Excel,
Word, Power Point) si Magento.

Este necesar sa ai cunostinte de programare HTML, PHP, SQL.

Experienta de minimum 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj.

Ne asteptam sa ai atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea
solutiilor.

Este necesar sa fii o persoana organizata, orientata catre rezultate.

Este important sa ai abilitati de comunicare si de lucru in echipa.

Ne intereseaza sa ai capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii.

Este necesar sa ai domiciliul/ disponibilitate la relocare in Bacau.


Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:

  • instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de
    dezvoltare a competentelor, iar pregatirea ta nu se va opri aici: vom
    investi in formarea ta continua prin cursuri organizate de trainerii
    nostri sau de reprezentantii furnizorilor cu care colaboram, in functie de
    nevoile tale profesionale.
  • oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre
    posibilitatile de avansare in cadrul companiei.
  • recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare
    atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In
    plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.


Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa:

  • monitorizezi platforma E-commerce si aplicatiile online, astfel incat sa
    asiguri functionalitatea in permanenta
  • identifici erorile de functionare ale platformei si sa sesizezi in cel
    mai scurt timp persoanele care au competenta de rezolvare
  • actualizezi documentele si informatiile continute in paginile site-ului
    si sa facilitezi postarea de noi informatii (comunicate de presa, oferte
    speciale, oferte de sezon etc.)
  • oferi in timp util solutii eficiente pentru toate solicitarile care iti
    sunt adresate
  • asiguri suport tehnic de tip help desk pentru clienti si responsabilii
    E-commerce din cadrul punctelor de lucru care intampina dificultati in
    accesarea si utilizarea site-ului sau a aplicatiei mobile
  • participi la testarea noilor facilitati sau imbunatatiri aduse
    platformelor si aplicatiilor online
  • sa te implici si sa propui modificari sau imbunatatiri care pot fi aduse
    fluxului de lucru/procedurilor E-commerce.

Descrierea companiei

„Dedicat planurilor tale” este sloganul ce are la baza valorile noastre, ale companiei Dedeman.
Ne definesc simtul practic, orientarea spre solutii, perseverenta, integritatea si loialitatea.
Consideram ca succesul companiei depinde de performanta noastra - a tuturor colegilor - de experienta profesionala si personala pe care o avem in cadrul unui mediu de lucru care cere si ofera dedicare si initiativa, implicare si camaraderie, angajament si stabilitate.
Suntem alaturi unii de altii si ne sprijinim pe tot parcursul traseului profesional prin programe de dezvoltare a competentelor si o continua orientare spre rezultate obtinute datorita valorilor care ne unesc.
Dedeman este locul unde cu totii invatam, ne descoperim potentialul si devenim mai buni. Pentru a raspunde nevoilor celor peste 12.000 de colegi, suntem alaturi pas cu pas.
Pentru mai multe detalii vizitati recrutare.dedeman.ro .

Societatea Dedeman prelucreaza datele cu caracter personal ale candidatilor in scop de recrutare si selectie asa cum este detaliat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Candidati. Inainte de a aplica pentru un post disponibil va invitam sa consultati nota de informare accesand site-ul nostru www.dedeman.ro, la sectiunea GDPR. Prin aplicarea pentru un post disponibil, va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon, e-mail, dar si celelalte date continute in CV) sa fie prelucrate de societatea Dedeman, in conditiile mentionate in Nota de informare.

Expirat
Referent help desk online  -  DEDEMAN

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close