Candidatul Ideal
- Ai studii superioare finalizate;
- Ai cunoștințe bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word);
- Ai aptitudini foarte bune de organizare și planificare a timpului, atenție sporită la detalii.
- Ai abilități de comunicare foarte bune și capacitate analitică;
- Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate;
Descrierea jobului
Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 9-lea an consecutiv în România și pentru al 8-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.
Rolul tău:- Vei prelua, prioritiza și distribui notificările de defecțiuni din magazine către prestatorii contractați și tehnicienii mobili, asigurând o gestionare eficientă a problemelor;
- Vei oferi suport telefonic prompt și angajaților din magazine pentru problemele de facility management și în timpul realizării inventarelor periodice ale echipamentelor;
- Vei elabora rapoarte periodice detaliate și vei participa activ la procesul de formare a bugetelor anuale;
- Vei întocmi rapoarte periodice privind diverse aspecte relevante din domeniul facility management, oferind o perspectivă clară asupra situației;
- Vei verifica întocmirea corectă a facturilor de facility management și a rapoartelor de lucrărilor aferente;
- Îți vei desfașura activitatea în Sediul Regional Roman.
- Venit mediu brut lunar începând de la 9500 RON raportat la norma de lucru menționată în anunț (include salariu brut, tichete de masă, prime și bonusuri);
- Contează pe noi pentru un plan personalizat de onboarding și un mentor dedicat;
- Pentru noi contează să fii motivat nu doar de echipa faină care te așteaptă, ci și de un salariu competitiv și un pachet complex de beneficii (tichete de masă, tichete cadou de Paște și Crăciun, bonusuri anuale și bonus jubiliar etc);
- Pentru că sănătatea ta contează pentru noi, vei beneficia de asigurare medicală privată și asigurare de viață și accident;
- Contează pe noi pentru zile de concediu în plus, pe măsură ce crești alături de noi.
- Ne dorim ca ziua ta de naștere să fie specială și de aceea, îți oferim o zi liberă de care să te bucuri;
- Contează pe noi pentru dezvoltarea ta continuă asigurată de programele de training dedicate pe care le oferim.
#NoiLidl asigurăm un sistem de salarizare echitabil și nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei.
Descrierea companiei
Suntem prezenți pe piața din România din 2011, iar de atunci ne dezvoltăm sustenabil, oferind produse de calitate clienților, respect partenerilor, susținere comunităților locale, iar angajaților noștri, un loc de muncă sigur ce ține cont de beneficiile care contează pentru ei cu adevărat.
În prezent, în România avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice și peste 10.500 de angajați în toată țara. În 2023, am fost desemnați Angajator de Top atât în România pentru al 7-lea an consecutiv, iar în Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie că lucrează în magazine, în depozite sau în sediile administrative, toți colegii noștri se dedică acelorași valori și motivației de a fi zi de zi, împreună, tot mai buni.