Receptionist

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Liceu / studii universitare
  • Minim 1 an experienţă în activităţi de secretariat / recepţie
  • Abilităţi de comunicare
  • Foarte bune abilităţi de rezolvare a problemelor şi de gestionare a conflictelor
  • Capacitate de organizare
  • Spirit de echipă
  • Imparţialitate şi integritate
  • Rezistenţă la stres
  • Orientare către client
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Cunoştinţe SAP sau alte sisteme ERP - reprezinta un avantaj
  • Are un aspect îngrijit şi profesional
  • Română fluent
  • Engleză fluent, mimim B2

Descrierea jobului

  • Preluarea si transferul apelurilor telefonice;
  • Oferirea de informaţii solicitate de clienţi, furnizori şi angajaţi care au legatură cu activitatea de recepţie, demonstrând o atitudine profesionista, responsabilitate, organizare, orientare spre performanţă şi atenţie la detalii. Prioritizează într-un mod eficient toate sarcinile şi responsabilităţile pe care le are.
  • Furnizarea de informaţii, primirea şi îndrumarea vizitatorilor in salile de discutii. Respectă normele de Securitate în ceea ce priveşte accesul în birouri a vizitatorilor.
  • Gestionează corespondenţa si distribuirea acesteia către angajaţi, expedierea plicurilor si a coletelor .
  • Recepţionearea, înregistrarea, distribuirea si arhivarea de documente.
  • Crează referate in SAP pentru diverse servicii şi efectuaază recepția în sistem.
  • Rezervarea serviciilor de deplasare a angajaților companiei prin furnizorul cu care colaborează compania (a camerelor de hotel, a biletelor de avion, de tren, a evenimentelor) cu respectarea regulamentelor şi instrucţiunilor date de conducere.
  • Gestionarea diverselor registre conform procedurilor şi regulamentelor interne.
  • Respectarea instrucțiunilor şi solicitărilor date de către Office Manager în îndeplinirea sarcinilor de recepție
  • Efectuarea comenzilor de protocol, papetarie, birotica, arhivare etc.
  • Ofera suport în proiectele coordonate de Office Manager, conform procedurilor şi regulamentelor interne şi indicaţiilor primite
  • Răspunde de calitatea gestionării actelor şi de protecţia informaţiilor, pastrarea confidentialitatii si de respectarea strictă a termenelor de livrare a datelor şi informaţiilor cu respectarea regulamentelor interne şi a politicii MOL România
  • Orice altă activitate administrativă – legată de profesie – care îi este repartizată de conducerea companiei

Descrierea companiei

Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu operaţiuni în peste 40 de ţări şi aproximativ 30.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul controlează cinci rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia, Croaţia şi Italia. Compania deţine, de asemenea, o reţea de peste 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 11 țări.
În România, MOL deţine aproximativ 200 de benzinării şi două depozite de carburant, la Giurgiu și Tileagd.
Publicat 10 mai 2022 Reactualizat 17 mai 2022 Expiră 9 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.