Candidatul Ideal
Este organizata, ordonata, atenta, punctuala si responsabila;
Are o prezenta office si o atitudine pozitiva;
Se adaptează cu usurința si are initiativa;
Vorbeste limba romana corect si are cunostinte medii de limba engleza;
Are bune cunostinte de operare PC (MS office);
Experienta anterioara in receptie sau customer constituie avantaj.
Descrierea jobului
Gestionarea apelurilor telefonice si a corespondentei – in format letric și electronic/e-mailuri si gestionarea solicitarilor din partea echipei/vizitatorilor;
Organizarea administrativa a achizitiilor pentru birouri si gestionarea sarcinilor administrative;
Asigurarea unui spatiu de recepție bine organizat si primitor;
Realizarea de diverse evidente/rapoarte;
Preluarea si aplicarea instrucțiunilor de la manageri si colegi:
La solicitare preia si introduce date si gestioneaza agenda colegilor.
OFERIM:
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Salariu competitiv, corelat cu implicarea si contributia;
Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; Training-uri/formare profesionala continua si de specialitate;
Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei.
Descrierea companiei
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Din anul 2024 activam si in domeniul dezvoltarilor imobiliare, fiind parteneri in construirea comunitatilor durabile de maine. In aceasta noua activitate, prin ANSI REAL ESTATE SRL(ansi-re.ro) ne-am asumat gestionarea dezvoltarii spatiilor de locuit si spatiilor comerciale, misiunea nostra fiind de a transforma viziuni in realitate, avand proiecte rezidentiale, de retail si logistice.
Echipele noastre sunt mereu pregatite sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii – oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari.
Acum cautam pentru Sediul din Bucuresti, str. Rabat, nr. 1, sector 1, cea mai potrivita Receptionera/Front Desk Receptionist.