RECEPTIONER Craiova
SC EMMA SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ce ne dorim?
- o persoana serioasa, responsabila, amabila
- sa cunoasca limba engleza
- sa detina cunostinte de utilizare a calculatorului
- sa cunoasca un pogram de operare utilizat in domeniul hotelier (de preferat)
- o persoana serioasa, responsabila, amabila
- sa cunoasca limba engleza
- sa detina cunostinte de utilizare a calculatorului
- sa cunoasca un pogram de operare utilizat in domeniul hotelier (de preferat)
Descrierea jobului
Cu ce se ocupa receptionerul ?
-intampina oaspetii pentru cazare, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional;
-colaboreaza cu ︁︈︉︇︉︁︆︈alte sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping, sali de conferinte;
-informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, preturi, servicii si programe oferite de hotel (pachete, promotii, discount-uri);
-intocmeste si inregistreaza rezervarile in sistemul de gestiune hoteliera;
-incaseaza contravaloarea serviciilor prestate clientilor;
-inregistreaza datele statistice, operative si contabile, specifice Receptiei cu promptitudine;
-se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara;
-rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi luate cele mai adecvate masuri;
-proceseaza check-in-urile si check-out-urile cu eficienta si profesionalism, avand toate cunostintele necesare acestor proceduri.
Ce iti oferim?
-pachet salarial motivant;
-formare si dezvoltare profesionala;
-oportunitatea de a avansa pe scara ierarhica;
-intampina oaspetii pentru cazare, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional;
-colaboreaza cu ︁︈︉︇︉︁︆︈alte sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping, sali de conferinte;
-informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, preturi, servicii si programe oferite de hotel (pachete, promotii, discount-uri);
-intocmeste si inregistreaza rezervarile in sistemul de gestiune hoteliera;
-incaseaza contravaloarea serviciilor prestate clientilor;
-inregistreaza datele statistice, operative si contabile, specifice Receptiei cu promptitudine;
-se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara;
-rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi luate cele mai adecvate masuri;
-proceseaza check-in-urile si check-out-urile cu eficienta si profesionalism, avand toate cunostintele necesare acestor proceduri.
Ce iti oferim?
-pachet salarial motivant;
-formare si dezvoltare profesionala;
-oportunitatea de a avansa pe scara ierarhica;
Descrierea companiei
Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, suntem o companie dornica sa evolueze constant astfel cautam persoane care doresc sa faca parte din echipa noastra si sa se dezvolte in cadrul acesteia.
Publicat
25 Nov. 2024
Reactualizat
25 Nov. 2024
Expiră
25 Dec. 2024
Joburi similare