Publicat 03 Iun 2019 | Reactualizat 01 Iul 2019 | Expiră 05 Iul 2019

Receptioner-Centrul de Pregatire Profesionala BRD

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Profilul candidatului/cerinte:

  • Absolvent al unei institutii de profil turistic / studii de calificare in domeniul hotelier;
  • Experienta min 1 an in domeniul industriei hoteliere - Receptie – reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de operare a sistemului de gestiune hoteliera OPERA – reprezinta un avantaj;
  • Capacitatea de a indeplini sarcini si obiective multiple;
  • Cunostinte operare PC - conditie obligatorie;
  • Abilitati de comunicare interpersonala, orientare catre client, sociabilitate, spirit de echipa, responsabilitate si angajament, adaptabilitate.

Descrierea jobului

Responsabilitati principale:

  • Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei – efectuare/inregistrare rezervari, inregistrare cazari conform diagramei si documentelor de rezervare/cazare validate;
  • Factureaza si incaseaza contravaloarea serviciilor de cazare;
  • Raspunde si asigura o buna gestionarea a solicitarilor clientilor etc;
  • Asigura interfata cu celelalte activitati din cadrul unitatii, preia solicitarile/sesizarile primite din partea clientilor si le transmite spre rezolvare;
  • Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii cu furnizorii de servicii pentru prestarea serviciilor la un standard de calitate ridicat;
  • Indeplinirea sarcinilor de serviciu in concordanta cu standardele de calitate BRD.
Contract pe perioada determinata
Program in ture: 24h/72h

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Expirat
Receptioner-Centrul de Pregatire Profesionala BRD  -  BRD-Groupe Societe Generale