Quality Assurance ID:17

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Minimum 2 ani minim experienta in Call Center.
  • Experienta anterioara in industria telecom.
  • Cunostinte de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint – nivel mediu), Outlook – nivel mediu spre avansat.
  • Cunostinte de lucru cu diverse aplicatii/software.
  • Capacitatea de a prioritiza si finaliza proiectele alocate in timp util.
  • Foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare.
  • Orientare catre rezolvarea problemelor.
  • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp.
  • Atentie la detalii, acuratete.
  • Orientare catre client.
  • Creativitate si originalitate.
  • Spirit de echipa si pozitivism.
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare.
  • Limba engleza: nivel mediu - scris, vorbit.

Descrierea jobului

SCOP PRINCIPAL:

Contribuie la cresterea gradului de satisfactie al clientilor prin activitatea de contactare a clientilor care ne-au acordat calificative in urma interactiunilor cu reprezentantii Telekom Mobile.
Vocea Clientului este cea care ne ghideaza in toate actiunile noastre pentru atingerea obiectivului de transformare a companiei, prin adoptarea unui proces continuu de imbunatatire a experientei clientului.

ATRIBUTII / RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
  • Angajatul are obligatia respectarii Regulamentului de Ordine Interioara al Societatii, regulile si procedurile aplicabile postului ocupat, indiferent de modalitatea de comunicare a acestora catre angajat.
  • De asemenea, are obligatia, in acord cu responsabilitatile postului ocupat, sa-si insuseasca si sa respecte prevederile regulamentului privind protectia datelor cu caracter personal.
  • Contacteaza clientii alocati pentru a identifica si rezolva solicitarile si nemultumirile specifice
  • Respecta targetul de evaluari stabilit si procedura de evaluare.
  • Comunica verbal si in scris cu colegii din diverse departamente intr-o maniera pozitiva si constructiva, pastrand un ton amabil si profesionist.
  • Creeaza relatii solide de munca cu colegii orientate catre ajutor si respect reciproc.
  • Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
  • Participa la sedintele de calitate si workshopurile de uniformizare intre evaluatori (echipa de calitate si management).
  • Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
  • Intocmeste rapoartele zilnice si le transmite catre departamentele abilitate.
  • Ajuta la implementarea procedurilor si proceselor noi prin monitorizare atenta a utilizarii acestora si raportare status catre management.
  • Ofera suport colegilor noi din departament pentru o integrare mai rapida.
  • Identifica solutii pentru atingerea obiectivelor si depasirea constrangerilor identificate, vine proactiv catre Managerul Calitate si Analiza Operationala cu semnalizari disfunctionalitati si eficientizari.
  • Raporteaza periodic activitatile de care este responsabil catre management si arhiveaza toate documentele folosite pe Fileserver/Quality si Training.
  • Realizeaza si trimite rapoarte si analize catre superiori la cerere.
  • Verifica si se asigura ca toate informatiile relevante necesare pentru o buna desfasurare a activitatii curente sunt transmise corect si in timp util in departament.
  • Este preocupat permanent de imbunatatirea cunostintelor legate de produsele, procesele si aplicatiile companiei, de cunostintele tehnice necesare pozitiei cat si de imbunatatirea capacitatilor sale de specialist in asigurarea calitatii, participa la trainingurile de dezvoltare profesionala.

Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom.
*Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Va rugam sa trimiteti CV-urile pana cel tarziu in data de: 04.06.2022
Persoana de contact: Ana Cumpanasu

Descrierea companiei

Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.

Misiunea Telekom este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv, de calitate și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom România este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții de servicii mobile care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu. Avem ca scop să devenim operatorul numărul 1 din piața românească. Ne preocupăm permanent de satisfacția clienților, să cunoaștem și să înțelegem gândurile, emoțiile și cerințele acestora, ei fiind principalul factor pentru reușita noastră.

Ca echipă, Telekom Romania Mobile Communications, cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem. https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy

Publicat 5 mai 2022 Reactualizat 19 mai 2022 Expiră 4 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.