Quality Assurance - Customer Support (part time 09:00-13:00)

SC HELLOHUNGRY SA - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

We’re looking for a talented part time Quality Specialist to perfect our customer care. Can you provide feedback and support to agents and deliver data-driven insights? Then keep reading…


Our story (the bitesize version)

Since our creation in 2000, we’ve grown from a small attic business to become a global food delivery powerhouse. As Just Eat Takeaway.com, we now deliver in 24 countries – from Belgium to Brazil!


Operating in a fast-paced, competitive industry, great customer service is a key ingredient in making us first choice for food-lovers. That’s where you come in.


In this role, you are responsible for quality assurance and monitoring of the Customer Service agents. Your job is tightened to the Customer Services department as a whole, and therefore you need to work with multiple stakeholders: your Team Lead, Customer Service Manager, Trainers, Supervisors, and Agents. That also means helping CS Agents to find better and more efficient ways of working, as well as making sure the quality of our Customer Services is up to standard.

What you’ll do: ​

Monitoring, listening, and scoring the outbound communication (calls, chats and emails).
Evaluating whether processes are being followed and the solutions offered by the agents are in line with our standards.
Giving agents feedback guided by the results of the monitoring sessions.
Creating weekly and monthly quality reports reflecting on special individual results and team performance.
Advising managers and Supervisors on the next steps for individual agents or the team.
Defining needs for training and discussing them with the Training Specialist.
Receiving and communicating feedback from Customer Service Agents on the operation (processes, bottlenecks, and improvement opportunities) to the Customer Service Manager.
Providing trend data and giving recommendations for changes to processes, procedures, and training.

Descrierea jobului

Are you the one?

Experience with internal quality assurance will be a plus.
Experience with contact center operations and functions across multiple departments is a plus.
Excellent English (written & spoken).
Openness to issues faced by Customer Service Agents.
Organization and time management skills.
Ability to work and negotiate in a team environment.
Ability to work independently of supervision.
Positive attitude, good judgment, and strong work ethic.
Advanced language and communication skills.
Work under time pressure and openness to change.
Available part time(20 hours per week).


Here is our offer:

A competitive salary.
Contribution for lunch.
Premium Health Insurance.
A dynamic work environment with a culture that is open, innovative, and performance-orientated.
A challenging environment that will stimulate you to grow as a professional.
Opportunity to begin your development in the supervision and management field.

Spice up your career and join us in Bucharest. Click Apply Now and send us your CV!

Descrierea companiei

La Takeaway, suntem mândri că suntem una dintre cele mai importante piețe de livrare a produselor alimentare din lume. De când am început, din 2000, ne-am concentrat asupra scopului nostru: să conectăm consumatorii înfometați și restaurantele grozave prin intermediul platformei noastre. Astăzi suntem un grup internațional de oameni dedicați, pasionați, care sunt onorați să spună: „Suntem Takeaway.com”.

Takeaway funcționează după cele trei valori principale ale noastre:

1. Conducere - conducem pe piețele noastre, în produsul nostru și în serviciul nostru. Ne străduim să oferim cea mai bună experiență de comandă a alimentelor. Ne concentrăm pe aspectul proprietății individuale și ne ocupăm de propria noastră dezvoltare.

2. Livrare - vrem să oferim mai mult decât ceea ce promitem. Adăugăm valoare și căutăm modalități inteligente de a face lucrurile. Prin urmare, păstrăm lucrurile simple, dar eficiente. Încercăm lucrurile muncind din greu și suntem muniți.

3. Îngrijire - avem grijă de consumatorii și restaurantele partenere, prin înțelegerea nevoilor lor. Ne îngrijim unii pe alții ascultând și arătând respect. Acesta este cel mai important motiv pentru care venim zilnic la muncă. Ne îngrijim cu adevărat unul de celălalt și când pășim în birou, ne simțim imediat ca acasă.

Oamenii care lucrează la Takeaway.com sunt cel mai mare atu al companiei noastre. Avem aproximativ 2400 de angajați în opt birouri pentru a oferi cel mai bun serviciu clienților noștri. A lucra cu noi înseamnă a vă alătura unei companii cu spiritul unei start-up-uri, dar cu dimensiunea unei organizații corporative.

In echipa Takeaway veți avea șansa să: • Fiți parte a mediului în continuă schimbare și dinamică • Profitați de noi oportunități și provocări • Gândiți-vă ca proprietar, nu ca executor • Fiți înconjurat de oameni extrem de motivați și ambițioși • Aveți libertatea de a începe propriile inițiative

Aici vă puteți dezvolta cariera în domeniul:

• Vânzări, servicii pentru clienți și expediere • Servicii pentru parteneri • Operațiuni și logistică • Conducătorii auto

Aplicați astăzi și alăturați-vă echipei noastre!

Publicat 12 oct. 2021 Reactualizat 11 nov. 2021 Expiră 11 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos