Candidatul Ideal
Candidate’ profile:
Advanced level of English and German;
Bachelor degree;
3+ years in Quality assurance role, working closely with all departments to prioritize efforts while providing timely and high-quality service;
Project management experience to include an understanding of business process improvement methods;
Fluent, have acceptable accents, and speak clearly and understandably in each of the language(s) in which the Content moderation processes are done;
Capable of ensuring policy/legal compliance and safety of content uploaded to the platform;
Preferably familiar with the social media industry and content moderation practices;
Flexible to policy changes, shifting schedules and dedicated to standard operating protocols;
Expert familiarity with and quality review in all departments;
Excellent written, verbal, and customer service skills;
Comfortable communication with all levels of management;
Demonstrated proficiency in multi-tasking and prioritization;
Clearly demonstrated passion for ensuring the success of culture of excellence and commitment to quality and customer service;
Passion for management and review of all quality issues to include training, customer service, communication, workflow, reporting, SLA’s, coaching, appraisals, etc.
Descrierea jobului
Auditing of deliverables and identifying issues and trends ;
Provide actionable and valuable information for TL coaching + feedback sessions and key insights for training prioritization + curriculum development.
Benefits for working with us:
Competitive salary with an attractive set of social benefits:
Private Pension Plan;
Monthly Benefit budget;
Medical insurance;
Life insurance;
Christmas bonus;
Childbirth allowance;
Relocation package for candidates willing to relocate;
Great career opportunity to work for one of the biggest brands in the world in a unique work environment;
Personal development in a multinational working environment through nice extracurricular activities with the team;
Platform to actively participate and make an impact through Sustainability and Corporate Social Responsibility (CSR) projects;
Professional development through a variety of training programs (hard/soft skills within WILearn/Udemy platforms);
Extra annual leave days depending on tenure within Wipro;
BOOKSTER opportunities;
Nice designed and central business office;
Fruits, coffee and tea on the house;
Winner Circle Points (WCP) & Long service award (LSA) platforms which offers the possibility of both non-monetary and monetary recognition;
Employee Assistance program;
Employee Referral Program with attractive incentive schemes
The promise of an enjoyable first impression after discussing with any of our recruitment colleagues.
Descrierea companiei
Despre Wipro Limited
Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) este o companie mondială de tehnologie informațională, consultanță și servicii de afaceri. Utilizăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, roboticii, cloudului, analiticii și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să le facă succes. Wipro este o companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de sustenabilitate și o bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienții de pe șase continente.
Despre WIPRO în România
În România, Wipro are centre de dezvoltare în București și Timișoara și este prezent de mai bine de 10 ani. Astăzi, facilitățile companiei din România deservesc peste 30 de clienți din Europa, susținuți de peste 1200 de angajați. Clienții Wipro se desfășoară în industria bunurilor de vânzare cu amănuntul și a bunurilor de larg consum, a sănătății, a producției și a telecomunicațiilor, printre altele. Pentru a se potrivi cu planurile noastre de creștere, căutăm persoane entuziaste și autodidacte, cu abilități excelente de comunicare și servicii pentru clienți. Cu Wipro am construit o expertiză profundă în domeniu și diversele noastre oportunități de muncă variază în mai mult de 20 de limbi diferite:
- Contabilitate financiara
- Administrator HR
- Managementul comenzilor
- Relații Clienți
- IT / Suport tehnic
O carieră la Wipro înseamnă o oportunitate pe tot parcursul vieții de a vă explora potențialul, creșterea continuă și bucuria de a lucra la cele mai noi tehnologii alături de cele mai bune minți din industrie. O combinație inspirată de perspective de creștere, inovație continuă, fair-play și o cultură excelentă a muncii face din Wipro un loc exaltant în care să vă aflați.
Prin aplicarea la anunțurile de locuri de muncă Wipro, ne dați consimțământul pentru a procesa datele dvs. personale în scopul recrutării.