
QA Software Support with German
Candidatul Ideal
- Advanced English Language
- Medium German Language
- Minimum 1 year of experience in Service Desk Support role;
- Experience in working with web applications;
- Experience in working in Agile processes – it’s a plus;
- Database and SQL knowledge – it’s a plus;
- Ability to work in challenging international, multinational teams and manage own time;
- Self-motivated, with a high level of self-discipline;
- Patience, flexibility and attention to detail;
- Delivery focused, with a flexible approach to work and willingness to learn new systems and business lines;
- Good communication and listening skills;
- Ability to maintain documentation
Descrierea jobului
Key Responsibilities:
- Solve 2nd level incidents and service requests;
- Training for internal clients;
- Update technical and user documentation;
- Support and maintain good relations with internal clients and development team.
Descrierea companiei
Suntem una dintre cele mai tinere echipe ale Grupului ista și furnizăm servicii de calcul de utilități pentru filialele din Franța, Italia, Orientul Mijlociu, România, Spania și Croația.
În serviciile noastre utilizăm cea mai modernă tehnologie de transmitere a datelor de la sistemele de contorizare individuală pentru apă, caldură și agent de răcire.
Tratăm cererile și reclamațiile clienților prin servicii de call-center și Asistență pentru clienți, pentru care furnizăm și infrastructura IT.
Noile tehnologii software sunt aplicate în sistemul de calcul WebNimbus, pentru care asigurăm servicii de dezvoltare software şi testare, analiza de business, suport tehnic și asistență pentru utilizatori.