Purchase Controller

PENNY. - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

You can also join our team and here is what you need:
  • Bachelor Degree in Finance (preferably) or Business administration;
  • High analytical and organizational skills;
  • Assertiveness, the ability to solve problems and conflicts;
  • Strong social and communicational skills;
  • Result-oriented;
  • Performs well under pressure and shows an above-average commitment;
  • An innovative and proactive personality;
  • Independent and analytical thinking;
  • Sense of detail;
  • Responsibility and precision;
  • Good Excel knowledge, Acces or SQL database knowledge is an advantage;
  • Good English speaker, German language is an advantage.

Descrierea jobului

This role will involve objectives as:
  • Support of the head of Controlling department and the other co-workers within the controlling team;
  • Complete analytical assistance/control of the head of Buying Department in terms of supplier commercial contracts, buying procedures, result analyses;
  • Permanent monitoring of buyers financial results in terms of margin and bonuses;
  • Ad hoc Reporting for intern and extern.
Having as main Tasks:
  • Proposed and follow-up projects for improving the process flow and the financial results of buying department;
  • Organizing meetings with other departments that collaborates with buying in order to improve the buying results (sales, logistic, accounting);
  • Verify the supplier contracts and documents from commercial point of view;
  • Data analysis of standardized and own developed reports;
  • Provider of reports for intern and extern management;
  • Budgeting the main indicators for the buying department (margin, bonuses) together with buying managers and periodical follow up;
  • Establishing with buying managers of the configuration of buyers evaluation indicators from financial point of view;
  • Monthly centralizing of the results for supplier bonuses and detailed analyzing per categories;
  • Further development of the tools used in own activity and common activity with buying;
  • Support in extern revision controls and financial audit in buying department development of guidelines for the measurements received and follow-up;
  • Verifying for top suppliers the invoiced bonuses from the buyers;
  • Stock development analyses;
  • Periodical meeting with the buyers regarding the status of reaching the targets;
  • Monitoring all the possible supplementary indicators that could influence the buying results;
  • Collaboration with law department about supplier contracts and collaboration problems.

We gladly reward efficiency, involvement and we want our employees easily find a balance between personal and professional life. We are sure that our future is you and we grow with you, therefore, we offer you development perspectives in a safe and dynamic work environment and benefit from:
  • Private medical insurance;
  • Meal tickets;
  • gift Vouchers;
  • Insured transport;
  • Additional days for rest leave;
  • Workshops with various topics;
  • Access to Bookster, from where you can borrow books free;

Descrierea companiei

Suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY. în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, este important să ne cunoști cât mai bine.

Îți prezentăm PENNY.: Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău.

Echipa ta - Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

PENNY. reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. PENNY. Romania înseamnă:

281 de magazine de tip discount 3 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda) Peste 5.300 de angajați

Pasiunea ta - Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY. în România au început în anul 2005.

De atunci, lanțul de magazine PENNY. a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

Ce spun colegii noștri despre PENNY.?

Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departament. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

Am intrat în echipa PENNY. acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

Magazinul tău - În cei 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY. intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

Suntem unul dintre cele mai active lanțuri de magazine din România, cu un plan ambițios de expansiune și o prezență constantă în viețile clienților din 158 de orașe din țară.

În plus, începând cu anul 2017, PENNY. este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate" [https://www.penny.ro/pagina/confidentialitate]

Publicat 7 oct. 2021 Reactualizat 4 nov. 2021 Expiră 6 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos