Publicat 14 Feb 2019 | Reactualizat 14 Mar 2019 | Expiră 17 Mar 2019

Property Manager / Manager administrativ

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate, de preferat în domeniul tehnic sau în domeniile inginerie, inginerie economică, administrarea afacerilor sau construcții civile;
  • Abilități avansate de comunicare și relaționare;
  • Minimum 3 ani experiență relevantă într-o poziție similară;
  • Spirit antreprenorial, gândire strategică, orientare spre rezultat, modalități de abordare proactivă și sistematizată a unui spectru larg de probleme și sarcini diverse sau cu caracter de urgență, rigurozitate, spirit dezvoltat de răspundere, integritate;
  • Utilizator avansat PC (MS Office);
  • Limba engleză la un nivel mediu.

Descrierea jobului

Coordonează activitătile cu specific de property și facility management pentru portofoliul de active administrate, pe segmentele office și retail, inclusiv infrastructura aferentă și relația cu chiriașii, astfel încât toate activitățile să se deruleze integrat, sinergic și la un înalt standard de profesionalism, atât în domeniul funcționalității operaționale, cât și în customer service.

  • Reprezintă interesele în relațiile cu furnizorii de servicii pe linie de mentenanță, investiții, intervenție asupra echipamentelor.
  • Menține relația cu autoritățile locale în ceea ce privește diverse activități care presupun obținerea de avize sau aprobări pentru anumite extinderi de proiect.
  • Gestionează relația cu furnizorii de servicii/materiale pe întreaga gamă de servicii specifice property & facility management, fiind responsabil pentru negocierea contractelor de prestări servicii.
  • Verifică devizele și situațiile de lucrări să fie conform contractelor semnate între părți.
  • Asigură comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
  • Pregătește și organizează planurile de activitate în cadrul proiectului și asigură resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
  • Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanții și alți colaboratori implicați.
  • Asigură circulația informației în cadrul proiectului și pentru alte departamente ale companiei.
  • Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și colaborează cu echipa de management a companiei în acest sens.
  • Arhivează documentația legată de proiect.
  • Stabilește sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine, în baza fișelor de post.

Descrierea companiei

EuroGsm, cel mai mare partener Orange, străbate cărările tehnologiei de mai bine de 20 ani. În prezent compania deţine peste 100 magazine la nivel naţional şi numără mai mult de 450 de angajaţi. EuroGsm aduce pe piață cele mai noi tendințe în domeniul comunicării mobile, prin diversificarea portofoliului de produse și servicii, si oferă soluții de comunicare inovatoare, telefoane de ultimă generație, accesorii și o gamă variată de servicii, precum plata facturilor, abonamente de voce sau date.

www.eurogsm.ro este ghidul pe care ți-l dorești alături când pornești în explorarea tehnologiei.

Expirat
Property Manager / Manager administrativ  -  EuroGsm

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close