Publicat 19 Ian 2017 | Reactualizat 16 Feb 2017 | Expiră 20 Feb 2017

PROJECT MANAGER

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Studii superioare finalizate în domeniu constituie un avantaj
Experiență poziție similară (coordonare proiecte de amenajări interioare) minim trei ani
Cunoștințe de întocmire și administrare a bugetelor de investiții
Cunoștințe operare PC (MS Office) nivel mediu
Creativitate, simț estetic și simț practic
Abilități de comunicare, relaționare, lucru în echipă
Abilități de organizare și control a echipelor de lucru
Atitudine proactivă
Disponibilitate pentru deplasări și detașări temporare în alte orașe din țară
Permis de conducere categoria B

Descrierea jobului

Coordonează și supervizează activitățile specifice în cadrul proiectelor de amenajare de la faza de proiectare până la execuție în București și în alte orașe din țară.
Participă la conceperea și definitivarea proiectelor împreună cu firmele de arhitectură și ceilalți factori de decizie implicați.
Participă efectiv la găsirea și selecția firmelor de construcții/amenajări și trasează ordinea lucrărilor pentru echipele de muncitori.
Participă la negocierea și încheierea contractelor cu firmele contractate.
Gestionează împreună cu ceilalți factori de decizie activitățile de proiectare, aprovizionare, execuție a lucrărilor.
Urmărește evoluția procesului de proiectare, a soluțiilor propuse, respectarea termenelor, precum și analizarea soluțiilor propuse de proiectanți din punctul de vedere al costurilor.
Elaborează graficele de proiectare / execuție și verifică încadrarea proiectului în acestea.
Urmărește derularea investiției, respectarea indicațiilor tehnice din proiect, calitatea lucrărilor etc.
Menține costurile în bugetele alocate și devizele estimate de firmele de construcții.
Întocmește rapoarte cu analiza săptămânală a stadiului investiției, a diverselor probleme apărute și face propuneri de soluționare.
Convoacă toți factorii responsabili la ședințe periodice pentru buna derulare a proiectului și face analiza situațiilor și stadiilor de lucru de pe șantier.
Organizează și participă la recepția de terminare a lucrărilor.
Controlează remedierea în termeni utili și cu respectarea normelor de calitate a defectelor semnalate în timpul recepției lucrării.

Descrierea companiei

La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi delectăm și să îi surprindem plăcut cu produsele și serviciile noastre. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.

Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește în curând 16 ani de când a deschis prima librărie, într- o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara, Cluj și, de anul acesta, în Baia Mare), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în  librăriile din rețea.

VREI SĂ TE ALĂTURI ECHIPEI NOASTRE?

Cărturești este o organizație dinamică, cu un mediu de lucru prietenos și flexibil, în continuă transformare și adaptare la dorințele și nevoile publicului. Avem 19 librării în București și în țară și un magazin online și în fiecare zi ne propunem să oferim o experiență specială clienților noștri, fie că este vorba de a le recomanda o carte nouă sau de a le găsi un titlu clasic mult căutat, fie că îi ajutăm să aleagă cel mai potrivit cadou sau pur și simplu le oferim ocazia să se relaxeze plimbându-se printre rafturi.

Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.

Cărturești este o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial, activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor, unde vei putea beneficia de:

Oportunitatea de a contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/idei sunt și puse în practică;
Sprijin și încurajare în identificarea și realizarea obiectivelor profesionale și personale;
Interesul organizației și al managementului pentru persoana reală;
Programe de training cu adresabilitate specifică dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală;
Program flexibil de lucru – în funcție de cerințele echipei;
Oportunități de creștere și dezvoltare în interiorul organizației (echipe de achiziții, departamentul online, HR, PR și Marketing, Financiar și Contabilitate);
Oportunități de exprimare/dezvoltare a creativității prin implicarea în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, Train Delivery, ROD/Romanian Design și multe altele)

Expirat
PROJECT MANAGER  -  DIRECT CLIENT SERVICES (CĂRTUREȘTI)

Avem rezoluții bune de ținut tot anul.
Vrei și tu una?

Da, surprinde-mă