Project Manager Innovation

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

The project manager assigned to coordinate it should be a highly motivated professional, focused on growing our partnerships with other NGOs/local community/companies and internal projects.. He/she should have a raised ability to prioritize the workload, as well as strong organizational and interpersonal skills. Must be able to work independently and to coordinate the whole activities and events agreed for the whole year.

Requirements:

-Public Relations skills for communicating clearly, crafting statements carefully, answer questions or otherwise inform the public and others about the project’s progress;
-+2 years of proven working experience with NGOs;
-Experience in education or social services;
-Excellent written and verbal communication skills, relationship management and empathy;
-Analytical skills to assess the scope, business skills to develop new financial projects the resources needed and the success of the project;
-Proficiency in English, written and spoken.

Descrierea jobului

Key performance areas and main responsibilities:

-Review the mid-term action plan and supervise the implementation of all activities;
-Work closely with the innovation specialist in order to avoid overlapping actions and include everything in the same strategic plan;
-Be the main contact point, both internally – for the other members of the team, the board committee and the project owner – and externally – for all partners;
-Work closely with the Fundraising team and the other responsible departments to promote the new project and the agreed activities, both internally and externally;
-Ensure close collaboration and coordination with cooperating partners to guarantee smooth implementation of activities and achievement of results;
-Build and coordinate a stable team of volunteers inside the organization if projects requires;
-Develop new partnership based on the activities decided for the next period;
-Be responsible for overseeing the development and execution of project deliverables, lead project planning, budgeting, action plans and monitoring processes;
-Be responsible for submitting activity reports, meeting minutes and financial reports on a monthly basis;
-Be responsible for reviewing contracts, invoices and legal documents signed with partners;
-Ensuring a balance between the allocation of resources for the development of innovation capacity and the revenues generated by the diversification of services, both in the business area and by strategic partnerships.

Descrierea companiei

Credem în faptul ca un copil are nevoie de multe lucruri să crească frumos și armonios. Un copil are nevoie de iubirea, grija și încrederea unei familii, de zâmbete, vorbe de suport și încurajare, de a se putea exprima liber și de a-și transforma dorințele în realitate.

Primul Sat SOS a fost infiintat în anul 1949 de către medicul Hermann Gmeiner în Tirol, Austria, cu scopul de a oferi copiilor ramasi orfani în urma celui de-al Doilea Război Mondial, o familie care sa ii iubească și sa ii crească în mijlocul unei noi comunități primitoare. Pana în prezent, SOS Children’s Villages Internațional este prezent în 136 de tari, reusind sa integreze peste 84 000 de copii și tineri în sistemul de îngrijire alternativa, în Satele SOS, sa sprijine 492 700 de copii și tineri și 90 600 de familii în cadrul programelor de intarire a familiei, sa ajute 300 000 de copii cu sistemul educational SOS și sa ofere 893 000 de servicii medicale anual. SOS Satele Copiilor România este o comunitate neguvernamentala în care oamenii lucrează împreuna pentru a asigura sprijinul și dezvoltarea copiilor aflati în dificultate. În cei 27 de ani de activitate ne mandrim cu 15 proiecte sociale și 15 000 de beneficiari anual.

La SOS Satele Copiilor România am construit trei Sate SOS în care sute de copii au crescut, au visat, au învățat și au devenit adulti responsabili și am ajutat sute de copii sa ramaana acasă alături de familie, în comunitatile vulnerabile. Pe scurt, SOS Satele Copiilor România este o organizatie umanitara, care ocroteste copii care nu pot fi ingrijiti de proprii părinți, asigurandu-le o familie substitutiva și un cămin permanent, pana la integrarea lor sociala și profesională sau pana la reintegrarea în familia naturala.

Ne dorim ca fiecare copil din Romania sa aibă o familie care sa îl iubească, sa îl respecte și sa ii ofere siguranța. De aceea, la SOS Satele Copiilor România avem misiunea de a oferi acestora o familie iubitoare și contribuim activ cu toate puterile noastre sa ii ajutam sa devină oameni responsabili și să se dezvolte armonios în comunitatile în care trăiesc. Acționăm ghidati de curaj, ne onoram promisiunile, avem încredere unii în ceilalți și oferim credibilitate.

Cum ar fi să ai un loc de muncă prin care să contribui și tu la cel mai curajos cadou oferit copiilor de la SOS Satele Copiilor România: o copilărie cu veselie și un viitor mai sigur? Cum vei face asta? Învățându-i pe părinți să își descopere și valorifice potențialul, contribuind la creșterea stimei de sine și ajutăndu-i să își îmbunătățească abilitățile parentale. Și câteva lucruri în plus.

Împreuna putem sa oferim copiilor o familie iubitoare, sa sustinem familiile vulnerabile, sa promovam drepturile copiilor și sa le oferim o educatie pana la maturitate.

Publicat 25 mai 2022 Reactualizat 22 iun. 2022 Expiră 24 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.