Candidatul Ideal
- Experienta similara minim 5 ani in domeniul constructiilor
- Foarte bune si reale cunostinte excel, word,
- Cunostinte contabile si fiscale, intocmire bugete, analiza cheltuieli, in domeniul constructiilor,
- Mentinerea relatiei cu banca in vederea finatarii proiectelor in derulare
- Capacitate dе analiza - negociere si interpretare a contractelor,
- Capacitatea dе a lua decizii in mod corect si rapid,
- Abititatea dе a lucra si gestiona simultan actiuni multiple,
- Corectitudine, atentie, implicare,
- Capacitatea dе a lucra rapid si dе a elimina factorii care incetinesc realizarea oricaror activitati.
- Foarte bune si reale cunostinte excel, word,
- Cunostinte contabile si fiscale, intocmire bugete, analiza cheltuieli, in domeniul constructiilor,
- Mentinerea relatiei cu banca in vederea finatarii proiectelor in derulare
- Capacitate dе analiza - negociere si interpretare a contractelor,
- Capacitatea dе a lua decizii in mod corect si rapid,
- Abititatea dе a lucra si gestiona simultan actiuni multiple,
- Corectitudine, atentie, implicare,
- Capacitatea dе a lucra rapid si dе a elimina factorii care incetinesc realizarea oricaror activitati.
Descrierea jobului
Specialist in planificarea proiectelor, gestionarea documentației de proiectare, estimarea costurilor și administrarea sarcinilor, punand accentual pe optimizarea fluxurilor de lucru pentru imbunatatirea performantelor proiectelor. Cu o experienta indelungata in selectarea, evaluarea și negocierea contractelor cu furnizorii. Experimentat in conducerea de echipe multi-disciplinare, coordonarea lucrarilor de constructii si axat pe atingerea calitatii dorite si respectarea bugetului initial.
Coordonarea echipei de management a proiectului, urmarirea activitatii subantreprenorilor
Intocmirea bugetelor de venituri si cheltuieli la nivelul fiercarui proiect si actualizarea permanenta a acestora
Intocmirea contractelor de executie conform bugetelor validate, negocierea conditiilor contractuale
Intocmirea situatiilor de analiza finaciara pentru controlul bugetelor, cheltuielilor etc, semnalarea catre management a eventualelor discrepante financiare, sau a cheltuielilor care depasesc bugetul
Urmarirea statusului avizelor, acordurilor si autorizatiilor de construire.
Coordonarea echipei de management a proiectului, urmarirea activitatii subantreprenorilor
Intocmirea bugetelor de venituri si cheltuieli la nivelul fiercarui proiect si actualizarea permanenta a acestora
Intocmirea contractelor de executie conform bugetelor validate, negocierea conditiilor contractuale
Intocmirea situatiilor de analiza finaciara pentru controlul bugetelor, cheltuielilor etc, semnalarea catre management a eventualelor discrepante financiare, sau a cheltuielilor care depasesc bugetul
Urmarirea statusului avizelor, acordurilor si autorizatiilor de construire.
Descrierea companiei
Compania Media City a fost fondata in anul 1996. Activitatea principala este dezvoltarea de proiecte rezidentiale in Bucuresti si Ilfov.
Joburi similare