Project Manager | Call Center

VALORIS CENTER - 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Rolul de Project Manager este unul plin de provocari si adresat unui profesionist ambitios/ambitioasa, pasionat de industria BPO, dispus sa caute si sa creeze un context de servicii de inalta calitate oferite clientilor nostri, sa construiasca relatii cu oamenii, sa demonstreze empatie, sa fie in cautare de dezvoltare continua atat pentru el/ea, cat si pentru membrii echipei, impartasind totodata valorile companiei noastre, Valoris.
Disponibilitate de deplasare la sediile Valoris din: Bacau & Rm. Valcea.

Descrierea jobului

  • Coordonarea activitatilor si a proiectelor inbound/outbound de contact center si a echipelor alocate; activitatea se poate desfasura prin diverse canale: call, mail, whats-app, chat;
  • Organizarea si coordonarea directa a team leader-ilor si, prin intermediul acestora, a intregii echipe de proiect pentru obtinerea indicatorilor calitativi si cantitativi interni/externi;
  • Verificarea nivelului de cunostinte ale team leader-ilor si al echipelor aferente astfel incat sa fie in concordanta cu cerintele clientului;
  • Verificarea nivelului de calitate proiect si per agent (daca e cazul) si verificarea indeplinirii targetelor de evaluari calitative/mystery/teste/alte metode folosite;
  • Identificarea si previzionarea situatiilor exceptionale in cadrul proiectelor de contact center si a modalitatilor de tratare a acestora;
  • Participare la procesul de selectie si recrutare pentru echipele alocate;
  • Mentinerea unei relatii profesionale cu clientii companiei si identificarea de noi oportunitati pentru fiecare client;
  • Elaborarea procedurilor si instructiunilor de lucru si implementarea acestora; ulterior asigurarea respectarii acestora in cadrul proiectelor din subordine;
  • Evaluarea rezultatelor la nivel de proiect (evaluarea lunara in ceea ce priveste performanta echipei);
  • Verificarea si implementarea criteriilor negociate cu clientul/clientii Valoris conform contract de prestari servicii;
  • Optimizarea fluxurilor de apeluri in proiectele alocate;
  • Monitorizarea fluxurilor apelurilor de INB si OUT, a timpilor de asteptare si raspuns;
  • Realizarea de diverse rapoarte si analize si propunerea de solutii pentru identificarea aspectelor de imbunatatit la nivel de proiect si/sau echipa;
  • Revizuirea procedurilor și instrucțiunilor specifice de lucru, alinierea la obiectivele strategice ale companiei.

Descrierea companiei

Salutare si bine ai venit la Valoris! Daca ar fi sa ne descriem in trei cuvinte, am spune asa: deschisi, ambitiosi, profesionisti.

Istoric

Companie cu capital 100% romanesc, Valoris activeaza pe piata locala si internationala a serviciilor de outsourcing de 15 ani. Cu peste 700 de profestionisti si trei sedii operationale in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau, am adunat la Valoris sute de povesti de succes. Ne mandrim cu o echipa unita care este pregatita sa te intampine cu bratele deschise.

Experienta Valoris

Punem accent pe dezvoltare, de aceea inca din primele saptamani iti vom cere feedback legat de activitatea ta la Valoris. Managerii si colegii iti vor oferi mereu suportul de care ai nevoie si vei avea satisfactia ca ai contribuit la rezultatele echipei.

Iti oferim traininguri de specializare si posibilitati de promovare, astfel incat sa ai mereu motive sa iti doresti mai mult. Nu trebuie sa iti faci griji daca esti la inceput de cariera, aici este locul in care vei invata cum sa iti pui in evidenta abilitatile si vei dobandi altele noi. Vei invata zilnic ceva nou, vei participa la concursuri si competitii interne si vei evolua.

Vino in echipa Valoris!

Publicat 28 sept. 2021 Reactualizat 28 oct. 2021 Expiră 28 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos