
Professional People&Culture
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Bachelor's degree: University degree in Economics/ Engineering
- Relevant professional experience: 3 - 5 years
- Well-founded knowledge on PC, SAP, Excel, Word, Power Point operation
- Relevant knowledge of English Language
- Responsibility
- Good communication skills, negotiation, execution, teamwork, empathy, adapting to new situations competences
- Professional approach in terms of privacy.
- Assimilate and comply with work procedures
- Meeting of the deadlines
- Fulfilment with professionalism of job duties
Descrierea jobului
- Implementation of Human Resources policies and procedures and of the legal regulations within the Asset
- Drafts the training budget for the Asset and aligns it with the direct superior
- Draws up the annual program for professional licensing/certification, by responding of its fulfilment, as well as by conducting specific registrations in LMS
- To know and to have experience on the HR concepts, policies, procedures, and standards
- To have a good knowledge and understanding of Romanian labour legislation
- To have a good understanding of the oil business, as much as needed for HR
- Endorses and applies adequately the Collective Labour Contract, the internal regulations and the labour laws within the Asset; Informs the Head of HR of any nonconformities and offers proposals for their removal;
- Advises managers and employees on labor legislation, collective labor contract, labor rights, and so on;
- Provides support to the managers in preparing and approving the (Recruitment Request Form - RRF);
- Provides support in implementing procedures for managers / personnel of the Asset;
- Participates in HR specific projects being coordinated directly by the direct superior (. Human Capital Management - HCM, Performance Development System – PDS etc.) and provides necessary support to managers / employees;
We care about your wellbeing
- Long weekend plans are always welcome - on Friday, our office hours end at 14:00 PM.
- At OMV Petrom, you can rely on a health insurance that covers medical treatment in a variety of private medical clinics. We also offer on-site physicians and nurses to keep you healthy.
- You can work from home not only during the pandemic, but also regularly, if the work activity allows.
- The number of your days off increase according to your seniority so that you'll enjoy more free time.
- We aim to make your vacation days happier. How do we do this? By paying each vacation day double.
- Are you a top performer? Your work will be rewarded each three months based on performance results.
- Special events in your life deserve special gifts from our side: our colleagues receive additional days off and various financial support for different events like marriage, child birth, etc.
- Ordering food online or cooking at home? Use the monthly vouchers for your meals.
- We want you to grow with us. We offer you access to LinkedIn Learning and a variety of development programs.
- Are you a coffee, ice-cream or pizza lover? Do you prefer to fuel up on fruits and veggies? Whatever you need, our large canteen caters for any possible tastes.
- Do you prefer cars of bikes? No matter what, we have free private covered parking.
- If you wish to devote time for volunteering, we offer you the opportunities to get involved.
Descrierea companiei
OMV Global Solutions aparține grupului OMV, unul dintre liderii pieței în ceea ce privește petrolul și gazul - sau pur și simplu una dintre cele mai importante companii de petrol și gaze din Europa Centrală și de Est, cu proiecte în mai mult de 15 țări din întreaga lume. Numele nostru reflectă lucrurile pentru care stăm. Nu vindem nici diesel, nici benzină, ci mai degrabă o mare varietate de servicii de înaltă calitate. Oferim soluții individuale adaptate exact nevoilor clienților noștri. Ca centru de servicii partajat integrat al grupului OMV, gama noastră de servicii este de la IT, servicii financiare, consultanță și management în resurse umane, administrare resurse umane, Centrul pentru sănătate în muncă, achiziții, până la servicii conexe facilității.
Cu vânzări ale grupului de 23 de miliarde de euro și o forță de muncă de aproximativ 20 000 de angajați, OMV are o bază solidă în România și Austria și un portofoliu internațional echilibrat, cu Marea Nordului, Orientul Mijlociu și Africa și Rusia. De asemenea, OMV operează trei rafinării cu o capacitate anuală de procesare de 24,9 milioane de tone și mai mult de 2 100 de stații de distribuție în 10 țări și gestionează instalațiile de depozitare a gazelor în Austria și Germania.
Aptitudinile angajaților OMV sunt punctele noastre forte. Competența lor specifică și experiența noastră de lungă durată oferă avantajul nostru decisiv pentru concurență. Creșterea noastră durabilă și profitabilă se datorează în special angajaților noștri, precum și clienților și acționarilor. Scopul OMV este să oferim servicii de cea mai bună calitate posibilă și, prin urmare, căutăm oameni care se mândresc cu îndeplinirea acestor sarcini provocatoare și se străduiesc activ pentru creșteri continue de calitate. Pentru a oferi cea mai bună calitate, folosim cea mai recentă tehnologie și oferim un model atractiv de beneficii și de carieră într-un mediu de lucru interesant și multicultural.
Vino să faci parte din echipa OMV!
- 28 Mart. 2023
Software Asset Management Consultant (214508)
E.ON Business Services Cluj
București, Brasov, Cluj-Napoca și alte 4 orașe -