Publicat 24 Iun 2021 | Reactualizat 24 Iul 2021 | Expiră 25 Iul 2021

Procurement Specialist Senior

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Scopul general al postului
În conformitate cu politicile și procedurile interne, efectuează achiziția a bunurilor și serviciilor necesare derulării activitătilor companiei, în timp util și rentabil, asigurand disponibilitatea acestora în calitatea și cantitatea solicitată de catre solicitantii interni, în scopul indeplinirii obiectivelor Departamentului Achizitii și pe cele ale companiei.
Sprijină imaginea și reputația FAN prin analizarea imaginii și eticii furnizorilor și a subcontractorilor acestora, prin acțiuni și comportament etic în relațiile cu furnizorii, prin analizarea bonității financiare a furnizorilor și a capacității acestora de a livra/ presta la standardele solicitate de FAN, prin monitorizarea eticii interne și a gradului de conformitate a contractelor cu furnizorii.
Sprijina obiectivele de rentabilitate ale companiei, prin analiza cheltuielilor cu furnizorii, a bunurilor si serviciilor achizitionate, a evolutiei preturilor sau consumului si diminueaza expunerea companiei la riscurile specifice lantului de aprovizionare, intern si extern. Promoveaza prin orice cai diminuarea si eliminarea risipei.

Responsabilități:
Execută activitățile de achiziție a bunurilor și serviciilor necesare derulării operațiunilor companiei, în conformitate cu solicitările clienților interni și a disponibilităților bugetare, cu respectarea politicilor și procedurilor companiei;
Gestionarea procesului de achiziții, de la identificarea nevoii la semnarea contractelor cu furnizorii, intr-o maniera eficienta, efectiva, etica si economica;
Revizuiește Cererea de achiziție, vizând centralizarea achizițiilor și incheierea de contracte pentru întreaga rețea FAN, propunând metoda optima de achiziții;
Sprijină clientul intern in redectarea unor specificatii corecte si complete, respectand principiile de impartialitate, standardizare si eficienta a proceselor de contractare si comanda;
Monitorizează piața și identifică furnizori potențiali pentru bunurile și serviciile aferente categoriilor de achiziții de care este responsabil
Elaborează, împreună cu echipa de proiect, strategia proiectului de achiziții, in conformitate cu prevederile Procedurii de achiziții;
Elaborează cereri de ofertă cuprinzătoare, se asigură de conformitatea ofertelor recepționate cu prevederile cererii de ofertă;
Conduce sesiuni de negociere cu furnizorii, folosind tactici personalizate, pentru a asigura achiziționarea eficientă a bunurilor și serviciilor ce fac obiectul cererii de ofertă;
Evaluează ofertele primite din perspectiva criteriilor comerciale, în conformitate cu prevederile strategiei de achiziție. Se asigura de corectitudinea evaluarilor tehnice effectuate de catre solicitant;
Pregătește raportul de evaluare a ofertelor, pentru a sprijini decizia de selectare a furnizorului;
Întocmește, negociază și urmărește revizuirea și aprobarea contractului cu furnizorul selectat de către toate departamentele relevante;
Monitorizează gradul de îndeplinire al contractului, volumul comenzilor si respectarea pretului contractelor de achizitii, propunând in timp util măsuri de renegociere sau incheiere a contractelor neperformante;
Monitorizează piața, evaluează și propune furnizori și produse alternative către managerul achiziții si departamentul solicitant, pentru a reduce costurile totale ale produselor achiziționate și pentru a îmbunătăți calitatea și profitabilitatea generală;
Monitorizează cheltuielile cu furnizorii și pe categorii de bunuri si servicii, in scopul identificarii strategiei optime de achizitii, de contractare si de stocare;
Dezvoltă relații constructive cu furnizorii, evalueaza performanta acestora, în scopul îndeplinirii sau îmbunătațirii performanței asumată prin contract. Evaluează în mod regulat (cel puțin o dată pe an) performanța furnizorilor aferenți categoriilor de achiziții de care sunt responsabili. Înregistrează rezultatele evaluării performanței furnizorilor și se asigură că sunt luate măsuri corective.
Calculeaza si raporteaza reducerile de costuri si evitarile de costuri efectuate si propune initiative de imbunatatire a activitatii Departamentului Achizitii.
Conduce analize complexe, in baza de Cost total al achizitiei, propune initiative de reduceri de costuri.
Elaboreaza Strategii de achiziție compleze pe termen mediu si lung pentru categoriile de achizitii pe care le gestionează si propune actiuni de imbunatatire a performantei produsului achizitionat, al furnziorilor sau al Companiei;
Sustine instruiri de scurta durata pentru colegi si/sau clientii interni, sub forma de materiale scrise (email, powerpoint), pe aspecte de tin de procedura consolidata de achizitii sau de practica profesionista de achizitii.
Participa la intalniri de analiza a activitatii cu furnizorii și clientii interni.

Descrierea jobului

Abilități și cunoștințe profesionale:
Abilitati de comunicare
Abilităti de analiză
Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor
Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple
Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel avansat
Cunoasterea principiilor de selectare a furnizorilor, nivel avansat.
Tehnici de negociere
Tehnici de argumentare în relația cu furnizorii si clientii interni
Tehnici de manevrare a obiecțiilor și diplomație
Capacitate de luare a deciziilor si asumare a responsabilitatii (isi poate desfasura activitatea in mod autonom, raspunzand pentru actiunile si deciziile sale).
Abilitati de sinteza si prezentare

Profilul psihologic al canditatului:
Atitudine deschisă, pozitivă și proactivă
Atenție si imparțialitate
Lucrul în echipă
Simț de răspundere
Comunicare și relaționare
Dezvoltare continuă
Integru si etic
Orientare către rezultate
Orientare catre calitate, structura si ordine
Capacitate de gestionare a obiectivelor
Orientare catre client
Ce nu dorim:
Închis, demotivat și neimplicat
Lipsit de inițiativă și de orientare spre soluții
Automulțumit
Blocat într-un mod de gândire precar
Concentrare asupra problemelor si nu a solutiilor
Rezistenta la schimbare si dezvoltare a competentelor
Cerințele de bază ale postului:
Nivelul de studii: studii superioare, traininguri de specialitate (negociere, comunicare, achizitii)
Calificarea necesara: cunostinte PC ( Microsoft Office: Word, Excel, Outlook. PowerPoint, SAP/ alt ERP, e-auctions;
Experienta de lucru necesara: mínimum 5 ani in achizitii in companii din mediul privat
Cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat
Oferta companiei:
Mediu de lucru deschis
Logistica aferentă postului
Transport
Bonus de performantaBonuri de masa

Descrierea companiei

FAN Courier ofera locuri de munca de top alaturi de curieri dedicati si o echipa gata sa primeasca mereu noi membrii!

Cu un capital 100% romanesc, FAN Courier a fost fondat de catre Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrașcanu in anul 1998. In prezent, este liderul pietei de curierat rapid cu sediul in Bucuresti, ocupand locul 12 in “Top 100 al celor mai cunoscute si longevive branduri romanesti” si castigatorul premiului SUPERBRANDS pentru a doua oara consecutiv in mai putin de 5 ani.

Din dorinta de a ramane partenerul de incredere al tuturor celor ce aleg serviciile FAN Courier acordam atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor oferind solutii si servicii inovatoare, complexe si de calitate. Fiecare livrare efectuata se face cu pasiune si daruire, una din dovezile calitatilor serviciilor prestate fiind certificate IS.

Compania are o acoperire nationala de 100% cu 134 de filiale in toata tara si o flota auto de peste 4000 de masini, gata oricand sa ajunga in orice punct al tarii in cel mai scurt timp micsorand astfel distantele dintre oameni. Peste 200 000 de colete sunt impachetate si predate curierilor in fiecare zi pentru a le duce mai departe clientilor.Sub sloganul “Oriunde, cu placere” masinile FAN Courier acopera 130 de trasee pe intreaga suprafata a tarii strabatand peste 95 270 de kilometrii pe noapte.

Pentru a tine pasul cu noile tendinte, FAN Courier investeste constant in noi servicii pentru clienti, in dezvoltarea si perfectionarea echipei ca toate livrarile sa ajunga in cele mai bune conditii la destinatie, in IT si in sedii locale mai mari si mai moderne.Toate aceste investitii au contribuit la facilitarea procesului de sortare, transport si expediere si a plasat FAN Courier in topul celor mai moderne companii romanesti.

De asemenea, un alt obiectiv al companiei este consolidarea echipei fapt ce a propulsat FAN Courier pe locul 27 in „TOPUL 100 – firme pentru care merita sa lucrezi”.

Daca vrei sa iti afirmi talentul, vrei ca visele sa devina realitate si sa participi activ la dezvoltarea companiei noastre, te asteptam sa faci parte din povestea FAN Courier.

Poti aplica pentru posturile vacante in acest moment sau poti trimite pe adresa noastra un CV pentru a fi in baza noastra de date.

Expirat
Procurement Specialist Senior  -  FAN Courier Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close