Procurement Officer with German

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Aptitudes (functional skills)
  • Helpful and proactive manner is important
  • Strong customer orientation
  • Drives issues to resolution and good problem-solving skills
  • Good interpersonal skills
  • Good administration skills
  • Comfortable with responding to requests from all levels of the organization
  • Ability to work effectively in a team environment
  • Procurement or Customer Service background
  • Fluent written and spoken in English and German (B2)

Descrierea jobului

Objectives of Role
  • To create and change Purchase Orders based on client’s requirements
  • Resolve PO related issues and enquiries
  • PO change process execution based on the client’s requirement
  • Clarification of queries with suppliers and requestors/Strategic Buyers
  • Approval flow follow up
  • To provide first line support for all users enquiries within the applied application to achieve SLA targets and maintain the appropriate control environment
  • To provide a second line support for the processing team based on Customer Service Lead instruction
  • Administrative support for client

Job responsabilities
  • Verify Purchase request quality and correct buying channel
  • Align with requestors on missing details and completion of purchase request
  • Create Purchase requisitions
  • Resolve any PR/PO related issues or enquiries
  • Execute PO change activity, work with the business line
  • Support the client with different administrative activities
  • Provide consistent support to customer
  • Initiate follow-up calls
  • Coordinate with requestors/Strategic Buyers for incident resolution
  • To pick up the telephone promptly as a priority over all other activities
  • To answer incoming calls in the required time
  • To provide timely, accurate and relevant service related information in order for them to be delighted
  • Solves problems largely by precedent with referral to detailed instructions/procedures
  • Escalate customer issues as required to Supervisor
  • Recommend updates to procedures and user guide to team lead
  • Escalate any vendor disputes
  • Strong understanding of the SLAs

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Publicat 6 dec. 2021 Reactualizat 7 feb. 2022 Expiră 9 mar. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.