Publicat 31 Mar 2017 | Reactualizat 01 Mai 2017 | Expiră 02 Mai 2017

Prepaid Marketing Analyst

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

CERINTELE POSTULUI:

  • Licentiat in unul din domeniile Marketing, Financiar, Economie, Statistica sau experienta relevanta
Experienţa în muncă:
  • Minim 2-3 ani experienta in analiza de marketing, marketing direct sau al bazelor de date
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
  • O buna cunoastere a software-ului standard de business si baze de date (MS Office, Access, SPSS, SAS, Visual Basic);
  • Capacitatea de a-si insusi noi softuri pentru raportare si analiza campaniilor;
  • Participare activa la munca in echipa;
  • Dorinta de invatare continua
  • Puternica motivatie intrinseca, perseverenta;
  • Bune aptitudini analitice pentru analizarea datelor financiare sau de marketing;
  • Orientare catre client si rezultate;
  • Bune abilitati de planificare si organizare

Descrierea jobului

SCOP: Design si executie campanii de marketing (in principal pe SMS) pe segmentul clienti cartele Telekom. Suport zilnic al indicatorilor de business: rata de adoptie, rata de dezactivare, impact asupra veniturilor.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

  • Administreaza campaniile de marketing pentru utilizatorii de cartele Telekom in toate stadiile de dezvoltare de la planificare si cercetare pana la executare si urmarirea/ masurarea rezultatelor;
  • Lucreaza in diverse aplicatii: SPSS - Modeler, SAS, Siebel;
  • Identifica si comunica oportunitatile de imbunatatire a performantei in marketing;
  • Coopereaza cu echipa dezvoltare pentru designul si stabilirea noilor campanii pilot, bazate pe analize generate din testari, urmarirea si masurarea campaniilor anterioare;
  • Pregateste rapoarte ad-hoc in sprijinul campaniilor de marketing;
  • Asigura controlul calitativ al rezultatelor campaniilor;

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii. Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Expirat
Prepaid Marketing Analyst  -  Telekom Romania Communications S.A.