Personal birou

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

▪ Studii medii/superioare absolvite sau in cursul finalizarii studiilor superioare;
▪ Persoana cu o gandire pozitiva si indreptata spre solutii;
▪ Persoana care doreste sa se dezvolte si sa evolueze;
▪ Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, Outlook;
▪ Limba Engleza (obligatoriu): scris, vorbit si citit;
▪ Limba Germana: reprezinta un avantaj;
▪ Experienta in munca de birou reprezintă un avantaj.

Descrierea jobului

Pentru sediul din Oradea suntem in căutare de persoane responsabile cu:
Activitati de secretariat si Organizare
Descrierea postului:
▪Job-ul presupune activitati de secretariat;
▪Organizare si actualizare informatii, documente si resurse;
▪Emitere comenzi si facturi;
▪Verificare documentatie sub-contractori si angajati;
▪Urmarire costuri proiecte.

Beneficii Oferite:
▪ Pachet salarial atractiv;
▪ Tichete de masa;
▪ Al 13-lea salariu;
▪ Training si suport in cadrul companiei;
▪ Bonusuri de performanta.

Important:
Cv-ul doar in limba ENGLEZA

Descrierea companiei

Suntem o companie care opereaza la nivel international in domeniul tehnologiei de automatizare. Noi ne ocupam de creare, proiectare si punere in functiune a echipamentelor electrice pentru diferite fabrici ale clientilor nostri din diferite sectoare industriale, punand un accent special pe transportoare si procesul tehnologic.
Daca doriti mai multe informatii puteti accesa site-ul nostru web www.pentanova.com

Publicat 28 sept. 2021 Reactualizat 26 oct. 2021 Expiră 28 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos