Publicat 03 Mai 2019 | Reactualizat 31 Mai 2019 | Expiră 03 Iun 2019

Personal Assistant pentru CEO-ul și fondatorul a 5 companii

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Căutăm Personal Assistent pentru fondatorul și CEO-ul UTILBEN, Ruben Marian.

UTILBEN este compania numărul 1 în România pe vânzări de utilaje grele second hand.

Și dacă eșți o persoană pasionată de afaceri, antreprenoriat și eșți în căutarea unui job în care să înveți totul despre business și administrarea unei companii de succes atunci acest rol este pentru ține.

UTILBEN a crescut de la 0 la aproape peste 10 milioane Euro că și cifra de afaceri pe grup și ne dorim să ajugem la peste 100 de milioane Euro în următoarii 5 ani.

Acum Ruben Marian, fondatorul și CEO-ul companiei UTILBEN este căutarea unui Personal Assistent care să îi ofere tot suportul și sprijinul necesar în activitățile de administrare a afaceriilor și care să îl ajute să se eficientizeze.

Căutăm o persoană dedicată și organizată pentru un rol cheie, care să îl ajute pe CEO-ul nostru să se organizeze, să implementeze cât mai rapid proiectele, să participe cu el la ședințe și întâlniri de afaceri și către care să poată delega toate activitățile administrative.

Vrem să găsim pe cineva extraordinar care să lucreze îndeaproape cu CEO-ul nostru astfel încât, acesta să devină cel mai eficient CEO al unei companii Româneșți.

Așa că dacă vrei să afli cum poți să lucrezi alături de fondatorul și CEO-ul companiei UTILBEN că și Personal Assistent citește în continuare cu atenție.

Descrierea jobului

Alături de cine vei lucra?
Vei avea șansă să lucreazi îndeaproape cu fondatorul și CEO-ul companiei UTILBEN.

Ruben Marian este un tânăr antreprenor pasionat de afaceri, leadership și dezvoltare personală.

Este implicat în mai multe afaceri cu o cifra de afaceri pe grup de peste 10 milioane Euro.Viziunea lui este să vadă România transformată prin afaceri făcute cu integritate și caracter.

Este un militant al eticii în afaceri și crede că se pot face afaceri corecte şi de succes în România! Vrea să contribuie la o schimbare pozitivă în societate prin promovarea excelenței, onestitățîi și responsabilitățîi în sfera publică și profesională.
Valorile lui sunt excelență, dezvoltarea personală, familia, contribuția și sănătatea Ruben este inginer și a terminat Facultatea de Automatică și Calculatoare din cadrul Universității Tehnice din Cluj-Napoca în anul 2007.

Prima afacere a început-o în domeniul network maketing-ului în 2002. În 2006 a fondat compania UTILBEN , care a crescut de la 1 angajat la peste 45 de angajați și este astăzi principalul importator de utilaje second hand din România cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane Euro pe grup.

Ruben a fondat mai multe start-up-uri în domenii precum comerț, producție și distribuție de produse cosmetice, agricultură ecologică.

Este implicat că și voluntar în diferite ONG-uri precum AWANA, GUILD, SUMMITUL GLOBAL DE CONDUCERE.
Hobby-uri: călătoriile, sportul, ski-ul.

Motto-ul preferat este de la Jim Rohn: "Nu îți dori niciodată să îți fie mai ușor, doresteti să fi mai bun!"

Care sunt principalele beneficii și avantajele ale acestui rol?

Vei învață despre provocările conducerii și administrării unei companii de succes româneșți.
Este rolul în care eșți expus în scurt timp la o mulțime de informațîi cu privire la mediul de afaceri.
Vei avea acces la un sistem complet de business care funcționează eficient, cu procese, proceduri, roluri, responsabilități.
Vei învață de la marketing, la vânzări, la resurse umane, la logistică și relațîi publice etc.
Astfel în 2 ani de zile vei avea șansă să înveți mai mult decât ai putea învață de la cele mai țări MBA-uri din lume.

Ce tip de Personal Assistent căutăm și cum îl poți ajuta pe CEO-ul nostru să devină cel mai eficient manager al unei companii românești:

Compania UTILBEN oferă servicii complete în domeniul utilajelor grele, de la vânzare utilaje și accesorii, finanțare, închiriere, service și soluții de digitalizare.

Momentan suntem aproximativ 45 de oameni împărțiți în mai multe echipe: de la customer support, marketing, vânzări, operațional, aftersales.

Căutăm pe cineva cu care CEO-ul și Fondatorul companiei UTILBEN să lucreze îndeaproape și care să îl ajute să fie eficient și productiv.

Așa că... uite ce vei avea tu de făcut că să ne ajuți să avem cel mai eficient și productiv CEO al unei companii româneșți.

Căutăm un Personal Assistant care:

Este pasionat de afaceri și management și își dorește să dezvolte propria afacere într-o zi.
Are Valori precum integritatea, excelență, dezvoltarea personală, contribuție, loialitate.
Are următoarele puncte forte: organizare, planificare, prioritizare, rezolvarea problemelor, responsabilitate, atenție la detalii.
Este Om de caracter, un om de cuvânt. Întodeauna spune adevărul și își ține promisiunile chiar dacă ar avea de pierdut.
Este foarte important să nu facă nici un compromis. DA-ul să fie DA și NU-ul să fie NU.
Nu suportă corupția sau nedreptatea.
Vei avea acces la toate procesele și procedurile companiei și la multe informațîi confidențiale.
Este creativ și găsește rapid soluții la multe provocări diverse într-un timp scurt, și este capabil să ia rapid decizii înțelepte.
Este o persoană serioasă şi responsabilă, pe care CEO-ul nostru să se poată baza, o persoană care tot ce începe duce la bun sfârșit. Lui Ruben îi place să înceapă multe proiecte dar întâmpină provocări în a le finaliza.
Îi place să fie o persoană ordonată și structurată.
Este o persoană disciplinată și are o abordare sistematică și structurată.
Îi place să înțeleagă lucrurile, de aceea pune întrebări și știe să asculte.
Este o persoană pasionată de creștere și dezvoltare personală.
Învață continuu lucruri noi și își perfecționează punctele forte și talentele permanent.
Este pasionat să învețe despre: leadership, marketing, vânzări, afaceri etc
Are atitudine de învingător.
Este pasionat de victorie și își găsește satisfacția din a reuși în ceea ce și-a propus. Eșecul, dacă totuși apare, constituie cea mai bună lecție pentru victoriile viitoare.

Ce experiență ai nevoie pentru acest rol?

Experiență de 1-2 ani de voluntariat în organizații studențeșți sau ONG-uri
Experiență în organizarea de evenimente
Experiență în project management.
Experiență de lucru cu oamenii, delegare, motivare, follow up
Experiență de a învăța lucruri noi într-un timp scurt.

Ce ai nevoie să știi pentru acest rol?

E nevoie să știi mai multe limbi străine (limba engleză sau germană în prioritare și încă o altă limbă de circulație înternațională)
Să șii cum să lucrezi cu mai mulți oameni și mai multe echipe.
Să scrii rapid la tastatură și corect gramatical.
Să lucrezi foarte bine cu aplicățîi și tehnologie precum google drive, google docs, excel,
Să lucrezi cu aplicății de planificare și organizare: CRM, ERP, Project Management,
Să iei decizii bazate pe date și nu pe instinct
Să știi cum să faci raportări


Așa că iată care vor fi responsabilitățile tale dacă te decizi să devii Personal Assistent pentru CEO-ul și Fondatorul UTILBEN

Vei avea multe roluri, printre care: traducător, secretar, diplomat, curier, economist, șofer, consultant de călătorie, psiholog amator sau ambasador.
Îl vei ajută să se organizeze și să își planifice agenda, calendarul, să îi stabilești prioritățile
Îl vei ajută să își organizeze delegațiile și să își optimizeze timpul de călătorie
Îl vei asista la ședințe și întâlniri de afaceri, la pregătirea informațiilor necesare pentru întâlniri.
Te vei asigura că întâlnirile încep la timp și toate materiale necesare sunt pregătite dinainte. Vei scrie rezumatul întâlnirii și a deciziilor. Vei trimite email cu minuta în urmă întâlnirii și vei face follow up după întâlniri.
Vei participa împreună cu acesta la evenimente de business, conferințe.
Vei urmări implementarea proiectelor și obiectivelor în care CEO-ul nostru este implicat
Vei urmări indicatorii de performanță și te vei asigura că fiecare proiect se încadrează în timp.
Vei eficientiza corespondență, inclusiv vei răspunde la anumite emailuri.
Vei prioritiza emailurile și comunicarea.
Vei propune drafturi de răspuns. Și bineînțeles vei păstra confidențialitatea tuturor datelor la care ai acces.
Vei scrie rapoarte și vei face prezentări.
Îl vei ajută inclusiv cu lucruri personale care nu țin de afaceri precum cumpărături, programări la tuns.
Vei fi și șoferul lui personal atunci când are nevoie.
Vei lucra în biroul de la Cluj-Napoca

Până acum ți-am prezentat avantajele și benefiiciile acestui rol, ce tip de Personal Assistent căutăm și care vor și responsabilitățile tale, iar acum îți vom prezenta câteva lucruri despre compania noastră.


Viziunea și valorile UTILBEN

Scopul nostru este: să contribuim la o schimbare majoră a mediului de afaceri din România prin afaceri făcute cu integritate și caracter. Să demonstrăm că se poate face performanță și într-o companie antreprenorială românească. Viziunea UTILBEN: 1 din 10 utilaje grele din Europa să fie vândute și servisate de UTILBEN. Misiunea noastră este: Să creăm o companie grozavă în care oamenii sunt sprijiniți să își atingă potențialul maxim

Valorile noastre sunt:

Dezvoltare Personală: Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen. Prin ACADEMIA UTILBEN fiecare coleg are acces la traininguri, video-uri și cărți de dezvoltare personală.
Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani
Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri

Până acum am povestit despre ce tip de Personal Assistent căutăm pentru CEO-ul nostru, care vor fi responsabilitățile tale și care este viziunea UTILBEN

Acum vom împărtăși cu tine o parte din cultură UTILBEN

Iar apoi îți vom spune cum poți să aplici pentru acest rol.

Ce îl pasionează și ce îl motivează pe CEO-ul și Fondatorul companiei UTILBEN

Acesta își dorește să construiască o companie multinațională cu un impact global.
Vrea să demonstreze că și în România se pot face afaceri etice de succes.
Își dorește să ofere șansă cât mai multor tineri să își pună în aplicare cunoșțînțele și potențialul aici în România și să aibă un impact pozitiv în jurul lor.
Vrea să creeze un mediu de creștere și dezvoltare personală pentru cât mai mulți tineri din România.
Este pasionat de adaugarea de valoare și de dezvoltarea unor lideri care să dezvolte la rândul lor alți lideri.
Vrem să contribuim la trasformarea României prin afaceri factute cu integritate și caracter.
Vrem să investim în proiecte educaționale precum AWANA sau PREVENTIS, SUMMITUL GLOBAL DE CONDUCERE

Deci nu aplică dacă:

Nu cunoști la nivel avansat cel puțin 2 limbi străine
Nu ești o persoană punctuală.
Nu îți place să citeșți și să răspunzi la mai multe emailuri într-o zi.
Nu ști să scrii rapid la tastatura și corect gramatical.
Nu ești o persoană pasionată de aplicății și tehnologie precum CRM, ERP, Excel, Project Management, Google Drive, Google Docs, Spreed-Sheets.
Nu ești confortabil să ai mai multe roluri precum șofer, traducător, secretar, diplomat, curier, economist, consultant de călătorie, psiholog amator sau ambasador.
Nu știi să spui NU.
Nu ai citit minimum 10 cărți în ultimul an;
Nu ești o persoană pasionată de excelență în tot ceea ce faci, și nu vrei să crești accelerat.

Iar acum, dacă încă mai ești interesat și îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în continuare:

Aplică la următorul link: https://utilben.ro/career-details/51
*Doar persoanele care aplica pe site-ul Utilben vor fi luate in considerare. *

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici pentru ca abia așteptăm să te cunoaștem.

Descrierea companiei

UTILBEN este principalul importator de utilaje NOI și second hand din România. Compania UTILBEN este specializată în importul de utilaje de calitate, închirieri și service multibrand pentru utilaje de construcții și utilaje agricole. UTILBEN este prezentă pe piața românească începând cu anul 2006.

Compania UTILBEN este reprezentant autorizat pe piață pentru brandurile:

Sunward, NTC, Minelli, Movex, Palazzani, D'avino, Unia, Airo, Dressta, Hyundai, Putzmeister, Deutz Fahr, Kaeser, Farmtrac, Pronar, Hydra Ram, CAMS.

UTILBEN este de asemenea principalul importator de utilaje second hand din România.

Oferim servicii complete în domeniul utilajelor, vânzări, achiziții, service și piese de schimb.

UTILBEN are o echipă tânără și ambițioasă de oameni pasionați de utilaje. Media de vârstă în firmă este de 33 de ani.

Scop: Să contribuim la trasformarea României prin afaceri făcute cu integritate și caracter.

Misiunea: Sa creăm un mediu de creștere și dezvoltare prin care să adăugăm intenționat valoare oamenilor.

Viziune: 1 din 10 utilaje grele folosite în Europa este vândut și servisat de UTILBEN.

Valori: Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani.

Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decat competitorii nostri.

Dezvoltare: Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen

Prin valorile reprezentate dorim să fim un partener de afaceri bun și de încredere, oferind soluții cerute de piață și în aceeași măsură de a fi un angajator responsabil care își motivează angajații.

Expirat
Personal Assistant pentru CEO-ul și fondatorul a 5 companii  -  UTILBEN

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close