PeopleSoft Support Analyst

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

The knowledge?
  • 2 years experience on PeopleSoft 9.1 or 9.2 is a plus
  • Knowledge of MS SQL / queries.
  • To be able to understand Finance processes.
  • PC knowledge – advanced (Microsoft Office, Power Point, Outlook).
  • English language – advanced (speaking and writing).
  • Certifications: ITIL, PMP/Prince2, Agile – are a plus.
  • Nice to have experience in process mapping and use-case driven design techniques.
The abilities?
  • Customer-oriented
  • Teamwork
  • Learning and investigation capacity
  • Attention to details
  • Verbal and presentation abilities

Descrierea jobului

Come and bе а pаrt of our tеаm that providе chаngе and support for PeoplеSoft in 10 countriеs, аll part of NN Group.

Whаt аrе we doing?
  • We provide consultаncy on Financе business needs.
  • Wе investigаtе business requirements provided by users; we assess their need of change and we provide the best solution by designing new functionalities or improve the existing ones.
  • We provide first level support to Finance communities.
  • We help Finance colleagues to navigate their way through the system by answering their questions, providing assistance in their usual tasks but also investigate and solve any kind of issue that might disrupt their normal work process.
  • On top of that, we are in constant search to improve not only the way we are working but also how the system is performing.

The challenges?
  • We are constantly looking to identify potential economies of scale and proactive approach to cross-country implementations of features.

What we may offer?
  • A team of experts that are willing to share good practices tips & tricks.
  • Flexible hours (we get it…it’s not always easy to get up before the rooster)
  • Surgery insurance & private healthcare & life insurance & voluntary pension (all because you really matter to us)
  • Development programs (do you want to grow? We stand by you.)
  • Extra vacation days according to your tenure (some extra vacation time doesn’t hurt)

At NN we believe a diverse workforce allows us as a company to better serve our customers. NN Romania employs a variety of nationalities, languages and cultures, and we aim to create an environment where diversity can flourish. We foster a culture that welcomes and respects everyone.

NN wants to ensure equal opportunities and reward for all employees and extends employment opportunities to all qualified applicants and employees regardless of their age, race, religion, gender, sexual orientation, or disability.

Descrierea companiei

NN este o companie de asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.

Grupul NN din România, include activitățile NN Asigurări de Viață și NN Pensii, companii lider pe piețele de profil, și NN Investment Partners, numărul patru în topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din România.

Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități de dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături de clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și de încredere. Valorile noastre de bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.

Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi de zi.

NN Romania in cifre:

2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, pensii obligatorii și pensii facultative Cote de piață decembrie 2016:

• Asigurari de viata: 32,6%

• Pensii obligatorii (Pilonul 2) - 36,5% în funcție de active

• Pensii facultative (Pilonul 3) - 50,2% în funcție de active

Publicat 18 nov. 2021 Reactualizat 25 nov. 2021 Expiră 18 dec. 2021
Joburi similare