PC Support - Tier 2

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Aptitudini și experiență:
  • Minim 2 ani experiență anterioară în reparații laptopuri
  • Nivel lingvistic avansat în Engleză și Română
  • Excelente abilități de operare calculator: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, navigare Internet etc. pentru identificarea de informații relevante în domeniul de activitate și valorificarea acestora
  • Abilitați de comunicare impecabile
  • Atitudine calmă, degajată și rațională în orice situație
  • Aptitudini excelente de auto-organizare
  • Proactivitate și inițiativă
  • Capacitate de adaptare la un mediu dinamic

Descrierea jobului

Ce vei face?
  • Vei soluționa cazurile escalate de către Level 1 Support
  • Vei oferi training și ajutor Agenților Level 1
  • Vei recunoaște dacă o anumită problemă trebuie transferată către un alt departament sau către un alt membru al echipei
  • Îți vei dezvolta cunoștințele tehnice despre produsele și serviciile clientului
  • Vei introduce informaţiile necesare în sistemul de CRM local

Pachetul nostru de beneficii:
  • Pregatire tehnică înainte de a lucra cu clienții (plătită)
  • Tichete de masă în valoare de 20 RON
  • Asigurare medicală privată
  • Reduceri și oferte variate

Descrierea companiei

SYKES is now part of Sitel Group. As one of the largest global providers of customer experience (CX) products and solutions, Sitel Group® empowers brands to build stronger relationships with their customers by creating meaningful connections that boost brand value. With 160,000 people around the globe, we securely connect best-loved brands with their customers over 8 million times every day in 50+ languages.

Learn more at www.sitel.com

Publicat 13 oct. 2021 Reactualizat 12 nov. 2021 Expiră 12 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos