
Payroll Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutorul Juniorilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare;
- Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii;
- Sa ai o experienta de cel putin 3 ani, atat pe partea de administrare de personal, cat si pe cea de salarizare;
- Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii;
- Sa stapanesti limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit);
- Sa ai cunostinte avansate de Excel;
- Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, precum si legislatia in domeniul asigurarilor sociale si de sanatate.
Descrierea jobului
- Procesarea corecta a datelor pentru clienti: calcul salarial, contributii si taxe aferente etc.;
- Inregistrarea, in termenul legal, a contractelor de munca, incetarilor si oricaror alte modificari ale contractului de munca in Revisal;
- Pregatirea rapoartelor si a declaratiilor obligatorii prin lege (inclusiv a reconcilierilor anuale) precum si a celor specifice solicitate de clientii din portofoliu;
- Acordarea suportului Seniorilor sau Managerului in initierea colaborarii cu noii clienti;
- Reprezentarea clientilor in relatia cu autoritatile: ITM, casele de asigurari sociale si de sanatate etc.;
- Comunicarea cu clientii (consultanta legata de situatiile uzuale de salarizare);
- Pregatirea si actualizarea procedurilor de lucru pe clientii alocati;
- Acordarea suportului necesar juniorilor din departament.
Descrierea companiei
Cine este Adecco? Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.
Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine. Credem in tine! Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna. Noi si voi, suntem Adecco. Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descarca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
Ne gasesti si pe Facebook, Linkedin, Twitter si Instagram ! Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.