Publicat 02 Dec 2019 | Reactualizat 30 Dec 2019 | Expiră 30 Dec 2019

Otopeni - Coordonator Departament Customer Care

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

ACEST ANUNT CONTINE 5 INTREBARI LA FINAL, LA CARE ESTE NECESAR SA RASPUNDETI, INAINTE DE A TRIMITE APLICATIA!
CV-urile CARE NU AU RASPUNSURILE COMPLETATE, NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE. VA MULTUMIM FRUMOS!

CANDIDATUL IDEAL:
Iti place sa stai de vorba cu oamenii si poti discuta cu usurinta in limba Engleza? (nivel avansat, scris si vorbit)
Ai minimum 1 an experienta in coordonarea unei echipe de Customer Service ?
Ai peste 5 ani experienta in relationarea cu clientii?
Esti cel / cea la care colegii apeleaza cu incredere atunci cand au nevoie de sprijin, indrumari sau doar o vorba buna?
Te ambitioneaza atingerea obiectivelor si esti in stare sa iti mobilizezi toata echipa sa lucreze la cele mai inalte standarde?
Esti caracterizat/a de perseverenta si determinare, chiar si in situatii dificile?
Ai rabdare sa oferi explicatii si persoanelor care pricep mai greu?

Daca ai raspuns DA la intrebarile de mai sus, atunci ACEST JOB ESTE PENTRU TINE!
Apreciem determinarea, cand vine vorba de munca, entuziasmul, cand vine vorba de clienti, loialitatea, cand vine vorba de echipa, si le oferim la randul nostru!

CE TREBUIE SA STII INAINTE DE A APLICA:
1. Job-ul este in OTOPENI
2. Job-ul este promovat in mai multe localitati din Romania, pentru persoanele interesate de o RELOCARE in OTOPENI. Oferim conditii locative avantajoase.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

Vei instrui si vei coordona echipa pentru a asigura permanent o calitate superioara a serviciilor prestate catre clienti;
Vei organiza si superviza activitatea echipei, asigurandu-te ca sunt motivati si implicati in rezolvarea task-urilor;
Vei urmari constant atingerea target-elor de satisfactie a clientilor (rating);
Vei mentine legatura cu clientii si vei contribui la fidelizarea lor prin telefon, e-mail si pe retelele de socializare;
Vei mentine legatura cu toate departamentele companiei.

PROGRAM DE LUCRU:
Luni - Vineri, 08:30 - 17:30 (1h pauza de masa)

OFERTA SI BENEFICII:
La cerintele de mai sus putem oferi din toata inima:

SALARIUL:
3500 – 8000 lei net / luna (format din: salariu fix + bonus in functie de target);

Training;
Colectiv de munca tanar si prietenos, fara birocratie;
Aprecierea si remunerarea corespunzatoare a muncii bine facute;
Bonus anual;
Evenimente interne de team building.

Descrierea companiei

Klass Wagen este activa de mai bine de un deceniu in domeniul inchirierilor de autoturisme, devenind lider national de piata pe segmentul calatoriilor de tip concediu. Flota noastra de peste 4000 de autoturisme este prezenta in 7 locatii din Romania, Budapesta / Ungaria si Lisabona / Portugalia si venim in intampinarea clientilor nostri prin agentii proprii.

Echipa Klass Wagen este formata din peste 180 de colegi focusati sa ofere o experienta de neuitat clientilor, iar marturie stau review-urile pozitive oferite de catre clientii nostri.

Activitatea companiei a crescut constant si suntem in cautare de noi colegi. Daca iti doresti un colectiv de munca prietenos, fara birocratie, cu sefi OK, ce rasplatesc dedicatia si le pasa de bunastarea angajatilor, ajutand oricand se poate pe plan personal si profesional, te invitam sa aplici la joburile noastre.

Expirat
Otopeni - Coordonator Departament Customer Care  -  Klass Wagen

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close