Ospatar

Tinecz S.R.L. - 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu 2500 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Flexibilitate – Îți vei desfășura activitatea într-un mediu energizant, cu o dinamică specială și plină de provocări, iar flexibilitatea te ajută să îți duci la bun sfârșit sarcinile cu succes.
  • Profesionalism – În industria ospitalității, profesionalismul angajaților este totul, indiferent de locație, designul restaurantului sau gustul preparatelor.
  • Abilităţi de vânzare – Ospătarul este cel care vinde produsele și serviciile restaurantului, iar atitudinea proactivă și dorința de a vinde mai mult decât au venit clienții să cumpere sunt foarte apreciate de superiori.
  • Informarea continuă – Pentru o vânzare impecabilă a serviciilor restaurantului, ai nevoie să fii informat în permanență cu privire la ofertă.
  • Empatie și comunicare nonverbală – Fiind un job în care interacționezi cu diferite tipuri de personalități, iar oamenii care trec pragul restauratului pot avea probleme personale, este important să înțelegi situația și să adopți o atitudine potrivită, să lași clientul să vadă, cu ajutorul limbajului nonverbal, că înțelegi prin ce trece.
  • Bun coechipier – Serviciile complexe ale unui restaurant nu se pot pune în valoare fără o echipă unită care să lucreze bine împreună.
  • Orientat către satisfacerea clienţilor – Atitudinea câștigătoare în industria ospitalității este următoarea: clientul are întotdeauna dreptate.
  • Atent la detaliile care sunt legate de client – Această atenție la experiența clientului în restaurant face diferența în oferirea serviciilor și îi face pe oaspeți să se simtă speciali și mereu bine-veniți.
  • Capacitatea de a rămâne calm în situaţii tensionate – Atunci când ai de-a face cu oaspeți greu de mulțumit, poți ajunge în situații delicate, iar menținerea unui ton calm al conversației și orientarea spre soluționarea problemei sunt vitale în meseria de ospătar.

Descrierea jobului

Ospătarul le prezintă clienților produsele și serviciile restaurantului, iar principalele atribuții ale acestuia sunt:
  • pregătirea salonului pentru servire;
  • primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă;
  • prezentarea preparatelor;
  • oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor;
  • preluarea comenzii și transmiterea exigențelor clienților legate de prepararea mâncării;
  • servirea preparatelor și a băuturilor;
  • asistarea clientului în timpul serviciului și rezolvarea eventualelor reclamații sau nemulțumiri;
  • încasarea contravalorii produselor;
  • debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.

Descrierea companiei

Tinecz reprezintă brandul de suflet al familiei Martinecz. Familia Martinecz a inaugurat restaurantul în data de 10 decembrie 1996. Încă de la început, Tinecz s-a poziționat ca un local specializat în bucătăria tradițional românească.

Anii au trecut, iar timpul a așezat peste brandul Tinecz o reputație solidă. Restaurantul a fost și va rămâne îndelung o pagină de istorie culinară pentru orașul Timișoara. Vizitat constant de oamenii de afaceri din zonă, de demnitarii români și străini, Tinecz a devenit un adevărat punct de reper.

Serviciul ireproșabil, mesele îmbelșugate și experiențele încântătoare nu lipsesc niciodată la noi. Tocmai de aceea, ne-am organizat în așa fel încât să-ți putem oferi ocazia să te bucuri de experiența Tinecz la orice ocazie.
Publicat 18 apr. 2022 Reactualizat 18 mai 2022 Expiră 18 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.