Publicat 18 Feb 2019 | Reactualizat 18 Mar 2019 | Expiră 21 Mar 2019

Order Management Specialist for Hewlett Packard Enterprise

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

CERINŢELE POSTULUI
1. Minim 1 an de experienţă anterioara de lucru
2. Cunoştinţe fluente de limba engleză plus o altă limbă europeană obligatoriu
3. Excelente aptitudini de comunicare
4. Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
5. Simţ practic al afacerilor

COMPETENTE
1. Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client
2. Bune Abilitati de planificare/organizare
3. Orientare catre rezultat
4. Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier
5. Flexibil şi adaptabil
6. Pronuntate aptitudini analitice
7. Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii
8. Capacitate de analiza
9. Abilitatea de a lucra sub presiune
10. Respectă termenele limită convenite pentru acţiune
11. Orientat catre continua dezvoltare

Descrierea jobului

Suntem in cautarea unor candidati pentru rolul de Order Management Specialist cu abilitati de comunicare in limba engleza pentru clientul nostru Hewlett Packard Enterprise.

PRINCIPALELE RESPONSABILITĂŢI
1. Suport Operational acordat clientilor/partenerilor HP
a. Furnizarea de suport clientilor/partenerilor, zilnic, via telefon si mail
b. Gestioneaza si coordoneaza fiecare cerere de programare a comezii si prioritizare impreuna cu furnizorii pentru a indeplini asteptarile partenerului/clientului
c. Gestioneaza solicitari care provin de la client/partener si de la departamentele interne
d. Informeaza coordonatorul echipei de indata ce o problema apare
2. Procesarea comenzii
a. Responsabil pentru comenzile si solicitarile care vin de la client/partener
b. Administreaza comenzile si problemele ridicate de catre echipa de Support Comenzi.
c. Responsabil de incadrarea in intervalele stabilite la nivel de afacere pentru timpii de raspuns si de reactie pentru situatii sau procese bine definite
3. Sprijin pentru Centrul de Servicii din India
a. Gestionarea interactiunilor zilnice cu echipa de support comenzi, gasirea de solutii la problemele si situatiile aparute, furnizarea de informatii de process atunci cand este nevoie
b. Se asigura ca standardele agreate in privinta furnizarii serviciilor sunt indeplinite
4. Comunicarea
a. Actioneaza ca si punct unic de contact pentru client/partener pentru a asigura satisfactia acestuia
b. Comunica toate informatiile relevante catre client/partener care se regasesc in aria sa de responsabilitate
c. Asigura interfata cu partenerul/clientul pentru toate tarile, birourile locale, departamentele de contractare, urmarire a incasarii, logistica si furnizorii din toata lumea
d. Mentine contacte stranse cu echipa de vanzari din tara respectiva
5. Managementul comenzilor in curs de rezolvare
a. Monitorizarea proactiva a comenzilor nerezolvate utilizand diferite instrumente si rapoarte – desfasurarea activitatii cu evitare a escalarilor
b. Furnizarea de vizibilitate continua a situatiei comenzilor in curs de rezolvare catre client/partener si departamentele nationale, in special in timpul sfarsitului de trimestru si de an fiscal
c. Asigura comunicarea catre client/partener si echipa de vanzari a HP intr-o maniera structurata si cu informatii de calitate referitoare la problemele care afecteaza comenzile in curs de rezolvare
d. Gestioneaza situatii speciale si exceptionale (e.g. retururi, modificari de comenzi, coordonare a livrarii)

Descrierea companiei

Experis este leaderul global în resurse umane profesioniste, specializate și în soluții bazate pe proiect. Experis accelerează creșterea organizațiilor prin identificarea, atragerea și plasarea expertizei în IT, inginerie si finanțe, pentru a livra cu precizie talentele căutate pentru roluri și proiecte esențiale. Experis face parte din familia de branduri ManpowerGroup, care mai include Manpower, ManpowerGroup Solutions și Right Management.

Expirat
Order Management Specialist for Hewlett Packard Enterprise  -  Experis Romania