Order Management Officer with English (Russian is a plus)

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Job requirements:
  • University graduate;
  • Experience in Supply Chain/Logistics and in SAP is preferred;
  • Computer (internet, MS Office package);
  • Foreign languages (both written & spoken) - English, Russian;
  • Good verbal & written communication skills;
  • Good analytical & synthesis skills;
  • Good working knowledge of MS Office (especially Excel);
  • Good Customer relationship capacity;
  • Problem solving oriented;
  • Self confidence & independence in decision making;
  • Punctuality & Flexibility;
  • Team work capability.

Descrierea jobului

Job responsibilities:

  • Management of all incoming requests / orders:
    - Management of the backlog (orders and orders related requests);
    - Addressing all written / verbal requests and complaints received from the Customer;
    - Process improvements proposals / implementation;
  • Customer Operational Support:
    - Manages Customer relationship through providing daily operational support;
    - Communicates all relevant information and ensures Customer satisfaction regarding the activities in scope;
    - Keeps Customer informed of progress at all stages;
  • Transaction Processing:
    - Processes all the order management requests in a timely manner and according to the Customer's instructions / procedures;
    - Sends purchase orders to Customer's vendors / suppliers, asking for acknowledgements and delivery confirmations;
    - Manages all transaction processing activities, finding solutions and giving answers to raised queries / issues;
    - Analyzes operational data, identifies root causes of (repetitive) issues and drives corrective actions for the current activity.

Job requirements:

  • University graduate;
  • Experience in Supply Chain/Logistics and in SAP is preferred;
  • Computer (internet, MS Office package);
  • Foreign languages (both written & spoken) - English, Russian;
  • Good verbal & written communication skills;
  • Good analytical & synthesis skills;
  • Good working knowledge of MS Office (especially Excel);
  • Good Customer relationship capacity;
  • Problem solving oriented;
  • Self confidence & independence in decision making;
  • Punctuality & Flexibility;
  • Team work capability.

Benefits:

  • Temporary remote work due to the pandemic and return to office after the situation improves;
  • Relocation package;
  • Opportunity to work for one of the biggest brands in the world in a unique work environment;
  • Great career opportunity with a leading international outsourcing company;
  • Opportunity of professional and personal development in a multinational working environment through a variety of training programs (hard/soft skills);
  • Attractive compensation package with full access to a variety of benefits available through an online platform; the package can be customized on monthly basis depending on each employees’ needs.

Descrierea companiei

Despre Wipro Limited

Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) este o companie mondială de tehnologie informațională, consultanță și servicii de afaceri. Utilizăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, roboticii, cloudului, analiticii și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să le facă succes. Wipro este o companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de sustenabilitate și o bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienții de pe șase continente.

Despre WIPRO în România

În România, Wipro are centre de dezvoltare în București și Timișoara și este prezent de mai bine de 10 ani. Astăzi, facilitățile companiei din România deservesc peste 30 de clienți din Europa, susținuți de peste 1200 de angajați. Clienții Wipro se desfășoară în industria bunurilor de vânzare cu amănuntul și a bunurilor de larg consum, a sănătății, a producției și a telecomunicațiilor, printre altele. Pentru a se potrivi cu planurile noastre de creștere, căutăm persoane entuziaste și autodidacte, cu abilități excelente de comunicare și servicii pentru clienți. Cu Wipro am construit o expertiză profundă în domeniu și diversele noastre oportunități de muncă variază în mai mult de 20 de limbi diferite:

- Contabilitate financiara

- Administrator HR

- Managementul comenzilor

- Relații Clienți

- IT / Suport tehnic

O carieră la Wipro înseamnă o oportunitate pe tot parcursul vieții de a vă explora potențialul, creșterea continuă și bucuria de a lucra la cele mai noi tehnologii alături de cele mai bune minți din industrie. O combinație inspirată de perspective de creștere, inovație continuă, fair-play și o cultură excelentă a muncii face din Wipro un loc exaltant în care să vă aflați.

Prin aplicarea la anunțurile de locuri de muncă Wipro, ne dați consimțământul pentru a procesa datele dvs. personale în scopul recrutării.

Publicat 16 mai 2022 Expiră 15 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.