Order Flow and Customer Services Assistant

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor);
  • Grad ridicat dе flexibilitate si adaptabilitate;
  • Excelente abilitati dе planificare si organizare;
  • Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
  • Experienta anterioara in logistica sau activitati ce tin dе gestionarea fluxului dе marfuri - reprezinta avantaj;
  • Experienta in proiecte ce au presupus actiuni dе forecast si ordering - reprezinta avantaj.

Descrierea jobului

  • Urmareste integrarea Orderelor in sistem – zilnic se conecteaza pe platforma EDI, confrunta orderele postate de catre clienti cu orderele inserate in sistem. In caz de neconcordante semnaleaza problema catre cei implicati;
  • Verifica mesajele de eroare, actionand pentru remedierea acestora;
  • Transmite informatii despre erori, neconcordate la inserarea comenzilor in sistem catre Order Flow & Customer Service Specialist;
  • Actioneaza prompt in cazul mesajele blocante, de ex. in cazul: orderelor cu livrare in zile nelucratoare, orderelor cu pret diferit in comanda;
  • actioneaza si ofera suport in mod constant celor implicati in ceea ce priveste comenzile in asteptare, urmarind acoperirea cantitatilor comandate intr-o proportie cat mai mare;
  • La cerere, ofera informatii clientilor de tip "online" despre disponibilitatea stocului;
  • Comunica clientilor de tip "online" informatii despre confirmarea comenzii, cantitati confirmate si data de livrare;
  • Introduce manual in sistem comenzile transmise pe mail de catre client/Key Account Manager etc.;
  • Introduce comenzile de tip cross-dock manual;
  • Asigura fluxul unei comenzi – inserare – confirmare cantitati – comunicare Key Account Manager – inchidere comanda – transmite info cu situatia comenzii inchise;
  • Urmareste stocul in functie de situatiile sesizate in comenzi;
  • Trasmite catre depozit informatii despre articolele si cantitatile care necesita etichetare/rebaxare/infoliere/scoatere din rezervare;
  • Preia si intocmeste facturile de corectie pret conform solicitarilor Order Flow & Customer Service Specialist.

Descrierea companiei

Să ne cunoaștem!

V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?

Noi suntem!

Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare. Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru. În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.

Nu ezitati sa ne URMARITI!

Publicat 10 mai 2022 Reactualizat 24 mai 2022 Expiră 9 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.