Publicat 17 Iun 2019 | Reactualizat 15 Iul 2019 | Expiră 17 Iul 2019

OPERATORI COMERCIALI - Limba Italiana

30 posturi

Candidatul ideal


• Persoana empatica, comunicativa.
• Cunostinte sau inclinatie nativa spre persuasiune.
• Persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun.
• Proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite, capabila de multi-tasking.
• Abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, muncitor.
• Converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC.

Descrierea jobului



Recrutam Operatori Telesales ( si Tele-marketing) pentru clientul nostru, Telecom Italia, o companie recunoscuta ca fiind un angajator stabil si o organizatie de succes. Operatorul comercial contacteaza telefonic eficient clientii actuali din zona arondata si promoveaza oferta si serviciile companiei in relatia cu clientii activi, urmarind incheierea contractelor in vederea atingerii obiectivelor de vanzari sau contacteaza telefonic clienti potentiali in vederea stabilirii unor intalniri de afaceri avand ca finalitate in mod normal incheierea unui contract.

Cerinte:

• Cunoasterea limbii italiene nivel avansat .
• Abilitati de comunicare si persuasiune, initiativa.
• Dorinta de a invata continuu lucruri noi, dorinta de perfectionare.
• Atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii.
• Cunostinte foarte bune de operare PC.
• Experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie.

Se ofera:

• Salariu motivant cu posibilitatea de crestere în functie de realizarile inregistrate, bonuri de masa plus bonusuri motivante peste nivelul pietii.
• Concursuri cu premii .
• Mediu de lucru agreabil, profesionist conditii deosebite.
• Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala.
• Posibilitatea reala de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate.
• Conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta.
• Posibilitatea de integrare într-o echipa tanara, profesionista, motivata.
• Team buildinguri anuale si evenimente private.

Descrierea companiei



Grupul Open Mind a fost infiintat în anul 2007 urmand ca în cativa ani sa devina leader pe piata din Romania in sectorul Business Process Outsourcing, impunandu-se prin calitatea serviciilor oferite. Fuziunea diferitelor culturi, experienta si avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce priveste resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experienta fondatorilor, specialisti în sectorul de Telemarkentig, Customer Care si BPO, Open Mind devine lider ca si Call Center în limba italiană pe piata din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu nasterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă un sediu să îsi pună bazele în orasul Brasov, astfel reusind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind măreste de zece ori numărul de angajasi, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.
Punctele noastre forte:
Experienta demonstrată în start-up si gestionare centrelor de apel în străinătate
Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, institutional, contractual)
Eficientă si eficacitate în gestionare
Tehnologie si securitate
Descrierea activitatii companiei:

Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri in sectorul business sau cel privat si confirmarea lor, compilarea si refacerea bazelor de date.
Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii. In sediul de la Brasov avem si proiecte Inbound de asistenta tehnica software si hardware in domeniul IT- Information Technology.

Munca în Call center înseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii interumane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul in care se desfasoara o convorbire telefonica, toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte.

OPERATORI COMERCIALI - Limba Italiana  -  SC OPEN MIND SRL