Publicat 08 Mar 2017 | Reactualizat 05 Apr 2017 | Expiră 09 Apr 2017

OPERATORI CALL CENTER TIMISOARA

15 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- minim studii medii;
- bune abilitati de comunicare telefonica;
- bune abilitati de relationare si comunicare scris si verbal;
- adaptabilitate, rezistență la stres, orientare catre client;
- atenţie distributivă, organizat/a, atentie la detalii;
- abilitati bune de operare PC-MS Office;

Aplica cv-ul catre hr.timisoara@fancourier.ro

Descrierea jobului

- Raspunde solicitarilor clientilor FAN Courier telefonic sau in receptia de clienti;
- Inregistreaza si solutioneaza sesizarile primite de la clientii FAN Courier;
- Inregistreaza si transmite comenzile venite in dispeceratul FAN Courier;
- Intocmeste situatii si rapoarte specifice.

Descrierea companiei

FAN Courier este liderul pietei de curierat rapid intern. Infiintata in 1998 de 3 antreprenori romani cu capital 100% autohton, compania deserveste astazi peste 30,000 de clienti, atat persoane juridice, cat si persoane fizice. Avand un parc auto de peste 2,750 de autovehicule, o echipa de peste 4,500 de angajati si mai mult de 15,000 de localitati deservite in termen de 24 de ore, FAN Courier isi consolideaza an de an pozitia de lider de piata obtinuta inca din 2006.

Din paleta de servicii fac parte atat livrari nationale (in 1,2,4 sau 6 ore prin serviciul Express Loco, in 24 de ore prin serviciul Standard, prioritara prin serviciul Red Code, in puncte de proximitate din magazine partenere prin serviciul Collect Point), cat si livrari internationale, rutier sau aerien, prin parteneriate cu companii de renume. O serie de servicii adiacente se alatura portofoliului si ofera clientului posibilitatea de a externaliza un procent semnificativ din procesul logistic : depozitare, ambalare si expediere prin serviciul Supply Chain, tiparire, envelopare si expediere prin serviciul Print & Go, returul banilor cash sau in cont bancar prin serviciile Ramburs & Cont Colector, confirmare de primire in timp real prin serviciul ePOD, livrare marfa in regim de grupaj prin serviciul Eurocargo, etc.

FAN Courier va sta la dispozitie prin apel la 021.9336, pe www.fancourier.ro, sau la oricare din cele peste 118 agentii din intreaga tara. Asadar, ORIUNDE, CU PLACERE !

Expirat
OPERATORI CALL CENTER TIMISOARA  -  FAN Courier Express SRL